Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@03:14:26 GMT

برگزاری مراسم اولین سالگرد زلزله سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۷۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب :حجت الاسلام حسین مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرپل   به مناسبت اولین سالگرد حادثه غم انگیز زلزله 21 آبان ماه 96 ضمن تسلیت به همه مردم زلزله زده علی الخصوص حادثه دیدگان و خانواده های متوفی علی الخصوص درشهرمقاوم و انقلابی مظلومان فاتح سرپلذهاب اذعان داشت : درس اصلی زلزله درس برادری ،وحدت بین مردم و مسئولین و همدردی و نوع دوستی مردم ایران اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایشان درس دیگر را پای کار بودن نظام ،نهادهای دولتی و سازمان های نظامی و انتظامی برای خدمت به اقشار مختلف مردم چه شیعه و چه سنی و چه اهل حق دانست.

 

مهدوی اذعان داشت: زلزله سرپلذهاب سند رسوایی معاندین نظام و ولایت فقه و شبکه های تبلیغاتی دشمن بود که با دروغ پردازی سعی در تبلیغ جدای نظام و ولایت از مردم متفرقه بین شیعه و سنی و اهل حق را داشتند.

 

وی با تشکر ازهمه مردم و مسئولین که در حادثه زلزله زحمت کشیدند بیان داشت: حادثه زلزله ثابت کرد نهادهای انقلابی و مردم ولایی و متعهد و با تقوا در همه حادثه ها به داد مردم و نظام می رساند و باید مردم ومسئولین قدرنهادها و افراد انقلابی و والایی را دانسته و مسئولیت ها را به این گونه افراد بسپارند .

 

وی در پایان گفت: جا دارد از رهبری عزیزتر از جانمان که با قدم خود ،بیان خود ودغدغه مندی خود مردم زلزله زده را یاری کردند تشکر و قدردانی نموده و از همه مردمی که در این حادثه صبوری کردند و در کمبودها بار دیگر درس مقاومت را به رخ همگان کشاندند تشکر نموده و از مسئولین درخواست نماییم که شکراین مردم را با خدمت رسانی بموقع خود ادعا کنید.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هدف از برگزاری مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مساله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته اند.

این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از ۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده اند.

این مراسم از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094218 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند