Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@18:00:37 GMT

تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۸۵۵

تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران

سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر بزرگراهی تهران پرداخت.

اخبار اجتماعی ایران/ سرهنگ محمد رازقی گفت: محور جنوب به شمال بزرگراه چمران از آتی‌‌ساز، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانیاز ستاری، محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نیروی زمینی،محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از صدف، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از شقایق ومحور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت آباد با حجم بار ترافیک صبحگاهی روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی در ادامه افزود: محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) ازصالحی، محور جنوب به شمال بزرگراه نواب از 9 دی، محور جنوب به شمال بزرگراه بسیج از زیر گذر کلاهدوز، محور شرق به غرب بزرگراه رسالت از امام علی(ع)، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ غضل‌ا... از جناح و غرب به شرق آزاد راه تهران –کرج از پل غربی دارای حجم بار ترافیکی است./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۳۰ متر مربع دیوار صوتی و نوسازی ۱۸۰ متر مربع دیوار صوتی طی یک سال گذشته

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از نصب ۴۳۰ متر مربع دیوار صوتی و نوسازی ۱۸۰ مترمربع دیوار صوتی طی یک سال گذشته، تا فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شهریار افندی زاده با اشاره به اینکه طراحی و نصب ۴۳۰ متر مربع دیوار صوتی در بزرگراه شهید خرازی و ایستگاه متین در سال ۱۴۰۲ انجام شد، گفت: سال گذشته، ۱۸۰ متر مربع دیوار صوتی نیز در بزرگراه های شهید حکیم و فضل الله نوری نوسازی شده است.

افندی زاده افزود: در پی ابراز نارضایتی برخی از ساکنین مجاور ایستگاه سی.ان. جی متین، واقع در محله زمزم تهران و خیابان مجتبی متین، با همکاری دانشگاه تهران، مطالعات و امکان سنجی های لازم انجام گرفت و در نهایت با طراحی و نصب ۹۰ مترمربع دیوار صوتی به ابعاد ۶.۳۰ در ۱۴.۳۰، آلودگی ایستگاه یادشده به نحو قابل ملاحظه ای کاهش یافت. 

وی با بیان اینکه با طراحی و نصب ۱۲ کیلومتر دیوار صوتی در ضلع جنوبی ایستگاه سی.ان.جی متین، ۲۰ دسی بل از آلودگی صوتی ساختمان های همجوار کاهش یافته است، گفت: تاکنون به منظور کاهش آلودگی صدا و پیامدهای ناشی از آن برای شهروندان، ۱۲ کیلومتر دیوار صوتی در مناطق مختلف بویژه بزرگراه های پایتخت نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، یادآور شد: دیوارهای صوتی، سازه های محکم و مقاومی هستند که میزان صدا را با ایجاد مانعی بین گیرنده صوت و منبع تولیدکننده آن کاهش می دهند.

افندی زاده همچنین خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته دیوارهایی در مناطق مورد نیاز نصب شده که این موانع صوتی باید با استانداردهای جدید و شرایط امروز به روزرسانی شود و به همین دلیل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با برنامه ریزی انجام شده ضمن نگهداری به نوسازی آنها نیز پرداخته تا شاهد کاهش بیشتر آلودگی های ناشی از سر و صدای زیاد در معابر پرتردد به خصوص بزرگراه ها باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه مناطق مسکونی، آموزشی و بیمارستانی واقع در حاشیه بزرگراه های تهران همواره از سر و صدای زیاد برخوردار است، گفت: نصب عایق های صوتی برای بزرگراه های شهر تهران از سال های گذشته با توجه به طراحی و  عوامل متعددی از جمله شکل، جنس، ارتفاع، طول، محل نصب و... در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران قرار گرفته است.

 افندی زاده در ادامه یکی از چالش ها و مشکلات اصلی دیوارهای صوتی بزرگراه ها را سرقت آنها بیان کرد و گفت: بخشی از دیوارهای صوتی هم به علت تصادفات و برخورد خودرو ها از بین می روند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با اشاره به تغییر در طراحی دیوارهای صوتی برای جلوگیری از سرقت اظهار کرد: در حال حاضر در طراحی این دیوارها تغییراتی ایجاد کرده و از موادی استفاده می شود که برای سرقت جذابیت نداشته و نوع اتصال این اقلام به همدیگر نیز به گونه ای انتخاب شده که در برابر سرقت مقاوم باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • نصب ۴۳۰ متر مربع دیوار صوتی و نوسازی ۱۸۰ متر مربع دیوار صوتی طی یک سال گذشته
  • نوسازی دیوار‌های صوتی در معابر پرتردد
  • نصب و نوسازی دیوارهای صوتی در معابر پرتردد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است