Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- حاج حسين لعلي رئيس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پيامي فرا رسيدن سالروز آغاز امامت آخرين سفير الهي حضرت مهدي (عج) را به رهبر فرزانه انقلاب – مردم شهيد پرور و بازاريان ولايتمدار کشورمان تبريک گفتند.

 به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران دربابل،به نقل ازروابط عمومي اتاق اصناف شهرستان بابل در قسمتي از پيام تبريک رئيس اتاق اينگونه آمده است :

امامت دوازدهمين پيشواي شيعيان جهان حضرت امام زمان (عج) در روز جمعه هشتم ماه ربيع الاول سال 265 هجري پس  از شهادت پدر بزرگوارشان امام حسن عسگري (ع) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلفاي عباسي به دليل ترس از نفوذ ائمه معصومين (ع)، تهديدي جدي براي حيات و زندگاني امام مهدي (عج) محسوب مي شدند، بنابراين به خواست خداوند   آنحضرت از ديده ها پنهان شد.هرچند ايشان در زمان غيبت نيز سرپرستي و هدايت شيعيان را بر عهده دارند اما اين غيبت و هجران، درد و حرمان بزرگي براي پيروان آنحضرت محسوب مي شود. مسلمانان جهان و به ويژه شيعيان، مفهوم انتظار را به عنوان      متعالي ترين وظيفه دنبال مي کنند تا به خواست خداوند در روز موعود، نور آنحضرت بر پيروان راستينش متجلي و جهان از چراغ حقيقت منور گردد.   از آنجا که ولادت امام دوازدهم(عج) به صورت پنهاني انجام گرفت، بيم آن بود که شيعيان در شناخت آخرين حجت پروردگار به اشتباه و گمراهي گرفتار آيند. امام عسکري (ع) وظيفه داشت فرزند خود را به گروهي از بزرگان شيعه و افراد مورد اعتماد معرفي کند. آنان نيز خبر ولادت او را به ديگر پيروان اهل بيت (ع) مي رساندند تا ضمن معرفي آن بزرگوار، تهديدي متوجه آخرين سفير حق نگردد ، امام زمان(عج) منجي عدالت گستري است که به امر حق تعالي سالها از نظرها پنهان و با ظهور وي حق بر جهان حاکم مي‌شود، آگاهان براي ظهورآنحضرت لحظه‌شماري کرده، با بصيرت ديني و خودسازي زمينه آنرا فراهم مي‌آورند.حضرت مهدي صاحب الزمان (عج) پس از ولادت           پنهان مي زيست تا امام حسن عسکري (ع) در روز هشتم ماه ربيع الاول سال 260 هجري به شهادت رسيد . در اين روز بنا به سنت اسلامي مي بايست حضرت مهدي (عج)  بر پيکر مقدس پدر بزرگوار خود نماز گذارد تا خلفاي ستمگر عباسي نتوانند جريان امامت را تمام شده اعلام و يا بدخواهان آنرا از مسير اصلي منحرف کنند و وراثت معنوي و رسالت اسلامي و ولايت ديني را به دست ديگران سپارند ،جعفر، برادر امام يازدهم که به جعفر کذاب معروف بود قصد داشت از موقعيت استفاده کرده و به عنوان جانشين بر پيکر امام نماز بگذارد که در اين هنگام حضرت مهدي(عج) بر پيکر پدر حاضر شد، خبر وجود امام عصر (عج) خيلي زود در همه جا پيچيد و ستمکران را به تکاپو واداشت تا امام را يافته و آنحضرت را به منظور راحتي ستمکاريهاي خود از ميان بردارند ، مشيت الهي بر اين بود که حضرت از نظرها پنهان شود تا از گزند ستمکاران مصون مانده و شيعيان از وجود پرخير و برکت آنحضرت محروم نگردند و امام عصر(عج) از ظاهرها نهان اما انوار هدايتش همگان را نويدبخش باشد.آنحضرت واسطه فيض بين خالق و مخلوق است و نور وجود، علم و هدايت به‌واسطه او به مخلوقات مى رسد، امام عصر(عج) به‌عنوان يکى از معصومين(ع)، هدف نهايى آفرينش انسان و جهان است و مخلوقات همان‌گونه که در پيدايش خود نيازمند هدف نهايى هستند، در تداوم، استمرار و بقاى خلقت نيز به آن نيازمندند و جهان با قدرت الهى آخرين پرچمدار عدالت و توحيد، صحنه شکوه مندترين جلوه‌هاى عبادت پروردگار مى‌شود. اينجانب خادم بازاريان شريف شهرستان بابل سالروز آغاز امامت آخرين کوکب آسمان ولايت و امامت حضرت مهدي (عج) را به رهبر فرزانه انقلاب – مردم شهيدپرور و بازاريان ولايتمدار کشورمان تبريک عرض نموده از خداوند سبحان استمداد دارم به برکت وجود ذي وجودآخرين سفير الهي قائم آل محمد (عج) نصرت و ظفر بيشتري به مسلمانان عنايت بفرمايند

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پيام تبريک رئيس اتاق اصناف شهرستان بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)