Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: ساعت 17:50 روز شانزدهم آبان ماه جوان 21 ساله‌ای به کلانتری 13 قدس نیشابور مراجعه و اعلام کرد که در خیابان اکرام به اتفاق دوستش ایستاده بود که چند جوان به سمت وی حمله ور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

برابر ادعای شاکی پرونده، جوانی 18 ساله به او اظهار داشته چرا چپ چپ نگاه می‌کنی و سپس درگیری بین آنها رخ می‌دهد و ضارب نیز جوان 21 ساله را به ضرب چاقو مجروح کرده و بعد از آن هم با خودروی سواری سمند به اتفاق دوستانش از محل متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی اعلام این شکایت بلافاصله پیگیری‌های لازم برای شناسایی متهم پرونده آغاز و شاکی نیز به پزشکی قانونی معرفی شد.

یک روز بعد از گزارش این ماجرا به پلیس، تیم‌های آگاهی کلانتری 13 نیشابور برای پیگیری روند درمانی جوان 21 ساله به بیمارستان حکیم نیشابور اعزام می شوند اما شاکی پرونده در این مرکز درمانی حضور نداشت که با بررسی‌های به عمل آمده، پدر شاکی به کلانتری مراجعه و اظهار داشت فرزندش در بیمارستان 22 بهمن تحت مداوا است.

پدر شاکی پرونده ادعا می‌کرد از آدرس متهم اصلی پرونده اطلاع دارد، براساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی ماموران کلانتری 13 مشخص شد، نشانی اعلامی اشتباه بود که در پیگیری‌های بعدی، آدرس دیگری که منزل پدر متهم بود، شناسایی و پلیس در محل حاضر شد اما متهم مورد نظر حضور نداشت.

پلیس به پدر شاکی اعلام می‌کند برای اخذ دستور قضائی به دادگستری مراجعه کند اما متاسفانه درگیری آنها برای روند درمانی مجروح این پرونده، سبب می شود پدر شاکی و خود او اقدامی در این خصوص انجام ندهند.

پنج روز پس از گذشت اعلام گزارش اولیه به پلیس، ماموران انتظامی برای پیگیری پرونده به دادگستری اعزام و با کسب دستورات قضائی، یک هفته مهلت برای پیگیری تا حصول نتیجه نیز دریافت می‌کنند.

ماموران انتظامی در همان روز، متهمان که سه نوجوان 17، 18 و 20 ساله هستند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

متهمان در تحقیقات پلیسی اظهار داشتند با توجه به اختلاف‌های قبلی که با شاکی پرونده داشته‌اند در روز حادثه با هم درگیری لفظی پیدا می‌کنند و بدون اطلاع از طلبه بودن این فرد با ضربه چاقو او را مجروح کرده و متواری می‌شوند.

با دستورات تخصصی دادستان عمومی این شهرستان تحقیقات گسترده برای روشن شدن دیگر ابعاد مبهم این درگیری آغاز شده است.

 پلیس در پیگیری این پرونده از لحظه گزارش موضوع به کلانتری وارد عمل شد و بر اساس قانون و با دستورات مراجع قضائی، بررسی‌های علمی خود را آغاز کرد که با روشن شدن علت وقوع درگیری، اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ضرب و شتم بیمارستان پدر قانون ۲۲ بهمن بیمارستان پدر ضرب و شتم فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه در مجموع یکهزار و ۹۱۳ حوزه در ۴۰۰ شهرستان سراسر کشور میزبان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ است، تاکید کرد: تعداد داوطلبان در رشته های مختلف متفاوت است و در گروه آزمایشی علوم‌ تجربی بیش از سایر گروه ها و بیش از ۵۰۰ هزار نفر داوطلب با یکدیگر رقابت می کنند.

زلفی گل ادامه داد: تفاوتی که کنکور امسال با کنکور سال گذشته دارد این است که دو نوبت کنکور از نظر زمانی به هم نزدیک هستند، زیرا بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مکلف هستیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم، طبیعی است این دو نوبت باید فاصله متناسب با هم داشته باشد ولی امسال با توجه به ماه مبارک رمضان و شرایط خاص دیگر، فاصله برگزاری بین دو کنکور خیلی زیاد نبود و نوبت دوم کنکور در تیرماه برگزار می شود.

وزیر علوم گفت: برگزاری دو نوبت کنکور در سال مقداری از نگرانی های داوطلبان و خانواده های شان برطرف شده است، همچنین نتیجه ۴ نوبت کنکور برای آنها محاسبه خواهد شد نتایج نیز تا دو سال ذخیره می شود و داوطلبان می توانند بر اساس هر کدام از نتایج که رتبه بهتر داشتند انتخاب رشته کنند.

وی یادآور شد: البته نتایج هر دوره برای داوطلبان در سطح کشور تراز می شود تا حق داوطلبان ضایع نشود، زیرا طبیعی است سوالات و شرایط برگزاری کنکور در هر نوبت با نوبت بعدی متفاوت است. با انجام این کار توسط سازمان سنجش آموزش کشور عدالت آموزشی در انتخابات رشته رعایت می شود.

به گزارش ایرنا، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) با شرکت در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب برگزار می‌شود. از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون صبح ها راس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعد از ظهر) آغاز می شود و درهای حوزه های امتحانی به ترتیب رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد و از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی جلوگیری می‌شود. هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط‌، لازم است اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن همراه داشته‌ باشد.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی؛ از جمله کیف دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از قبیل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، هندزفری و ...)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند.

همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند دارای تبعات زیر خواهد بود و به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «ث» همین اطلاعیه درج شده، رفتار خواهد شد.

همچنین درصورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه در صورت مفقود شدن وسایل، حوزه برگزاری مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون، موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو