Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سخنان سخیف جان بولتون که نشانگر ماهیت ستیزه‌جو و شخصیت کینه‌توز او نسبت به مردم ایران است، سخنی تازه و قابل توجهی نیست.

 بهرام قاسمی درخصوص سخنان اخیر جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: سخنان سخیف جان بولتون که نشانگر ماهیت ستیزه‌جو و شخصیت کینه‌توز او نسبت به مردم ایران است، سخنی تازه و قابل توجهی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همان گونه که از دیر باز نشان داده شدیدا نسبت به ایرانیان دارای بغض و کینه‌ای عمیق است. او رفتاری نا به هنجار دارد و از بیماری «ایران آزاری» مزمنی رنج می‌برد. او گاهی آگاهانه یا ناآگاهانه زبان به سخن باز کرده و از کلماتی استفاده می‌کند که معمولا سیاستمداران حرفه‌ای از بیان و به‌کارگیری این نوع کلمات اجتناب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اصولا این‌گونه سخن گفتن در قاموس هیچ سیاستمدار حرفه‌ای و تربیت یافته‌ای پیدا نمی‌شود، تاکید کرد: بیان این‌گونه کلمات سخیف توسط این مقام آمریکایی که از گذشته با برخی گروه‌های تروریستی در آمدوشد بوده و از آنان مزد دریافت می‌کند، تعجب‌آور نیست.

قاسمی افزود: او با لذتی تمام و البته بسیار غیرمتعارف و شرم‌آور از ایجاد فشار هر چه بیشتر، تحریم و تهدید ایران سخن می‌گوید. بی‌شک اگر او تاکنون نتوانسته از ایرانی و ایران‌زمین درک و فهم درستی پیدا کند به طور قطع و یقین در آینده‌ای نه‌چندان دور بیش از گذشته امکان فهم توانایی، هوشیاری و هوشمندی ملت ایران و آشنایی با تاریخ و فرهنگ آنان را خواهد یافت.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: عامل زمان، تاریخ و فرهنگ ایرانی همواره توانسته است درس‌های لازم را به نااهلان زیاده‌خواه و زیاده‌گو بیاموزد و آدمیان نادان، سرکش و طغیانگر را به آسانی رام و آرام کند. ملت بزرگ ایران، امروز نیز با صبری راهبردی و هوشمندی همیشگی در مقابل ستیزه‌جویان بیگانه و دشمنان این ملک و ملت ایستادگی خواهد کرد، قطعا این کشور بزرگ و این مردم خردورز اجازه تعبیر خواب‌های آشفته این افراد آشفته‌خو را نخواهد داد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله رئیسی فردا به پاکستان سفر می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد:آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران بنا بر دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان برای بازدید ۳ روزه فردا (دوشنبه ۳ اردیبهشت) به اسلام‌آباد سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دفتر روابط عمومی سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، ممتاز زهرا با صدور بیانیه‌ای گفت که سید ابراهیم رئیسی در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و برای دیدار با مقام‌های بلندپایه پاکستانی فردا به اسلام‌آباد سفر می‌کند.

وی افزود که سفر رسمی آیت‌الله رئیسی بنا بر دعوت محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان صورت می‌گیرد و در طول این بازدید رئیس جمهوری ایران به شهرهای لاهور و کراچی نیز سفر خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که رئیس جمهور ایران با همتای پاکستانی خود و همچنین نخست وزیر این کشور دیدار خواهد کرد و طرفین طیف گسترده‌ای از موضوعات مهم دوجانبه، همکاری‌های اقتصادی، تحولات منطقه‌ای، مسائل بین المللی از جمله جهان اسلام را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 746611

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • (ویدیو) سخنگوی وزارت خارجه: سلاح هسته‌ای اساساً در دکترین نظامی ایران جایگاهی ندارد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک تلاش جدی دارد
  • آیت‌الله رئیسی فردا به پاکستان سفر می‌کند