Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان مرکزي گفت: تحريم و تهديدهاي استکبار جهاني با برنامه ريزي هدفمند مسئولان و مديران دستگاه هاي اجرايي و در سايه گفتمان وحدت و خوداتکايي بي اثر مي شود.

به گزارش ايرنا، آيت الله «قربانعلي دري نجف آبادي» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مديران استان مرکزي، افزود: ترسيم برنامه هاي هدفمند و کاربردي در سطح دستگاه هاي اجرايي متناسب با نيازهاي منطقه و توانمندي هاي داخلي راهبرد کليدي است و بايد ساز و کارهايآن در اولويت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: مديران و مسئولان دستگاه هاي اجرايي بايد شکاف ها و نقاط آسيب بخش هاي مختلف جامعه به ويژه در حوزه اقتصاد را شناسايي کنند و براي هر يک نسخه اجرايي موثر بپيچند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: تقويت وجدان کاري و احترام به حقوق ارباب رجوع از مهمترين اصول مديريت است و در اين صورت مي توان ضمن افزايش روحيه اميد و انگيزه در جامعه کارآمدي بخش هاي مختلف کشور را نيز به اثبات رساند.
آيت الله دري نجف آبادي اظهار داشت: حذف هزينه هاي سربار، پرهيز از روحيه اشرافي گري و حفظ اموال مسلمين نيز از ديگر وظايف مسئولان و مديران در نظام اسلامي است که بايد مورد توجه قرار گيرد.
آيت الله دري نجف آبادي بيان کرد: اموال بيت المال بايد در راستاي ايجاد اشتغال، به روزرساني عوامل توليد، بهره گيري از فناوري مدرن در خدمات و کشاورزي و در نهايت بنيه اقتصادي اقشار مختلف مردم به کار گرفته شود.
کلاس درس اخلاق مديران استان مرکزي هر 2 هفته يکبار با حضور آيت الله دري نجف آبادي در بيت نماينده ولي فقيه در اين استان برگزار مي شود.
3017/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

غلامحسین عماری در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم .

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند