Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:16:21 GMT

هزار واحد مصرف کننده عمده سوخت بازدید می شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۶۲۶۵

هزار واحد مصرف کننده عمده سوخت بازدید می شوند

زاهدان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: بیش از هزار واحد مصرف کننده عمده سوخت و 6 هزار ادوات بخش کشاورزی در طرح پایش سوخت این منطقه مورد بررسی و بازدید فیزیکی قرار می گیرد.

کوروش بالادست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود هزار و 200 واحد مصرف کننده عمده سوخت در منطقه زاهدان وجود دارد که بخش های متعدد مصرف از جمله صنایع، کارگاه های تولیدی، گلخانه ها، مرغداری ها و سایر بخش ها را دربرمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در طرح پایش سوخت تا کنون عملیات 60 جایگاه عرضه سوخت در منطقه زاهدان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: در ادامه این طرح بررسی مصرف کنندگان عمده سوخت از روز گذشته آغاز شده و علی رغم گستردگی و پراکندگی منطقه، بخش قابل توجهی از واحدها مورد بررسی قرارگرفته و بزودی به پایان خواهد رسید.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان خاطر نشان کرد: اصالت بیش از 6 هزار ادوات کشاورزی دریافت کننده سوخت منطقه درحال بررسی است و بزودی با ثبت اطلاعات مربوط به هر دستگاه توسط کارشناسان طرح پایش، این کار انجام می شود.
بالادست با اشاره به رشد مصرف فرآورده های نفتی در منطقه و گرایش برخی افراد سودجو به قاچاق سوخت، اجرای پایلوت طرح سراسری پایش سوخت از سوی ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در منطقه زاهدان را گامی موثر در راستای مدیریت منابع انرژی و برآورد نیاز مصرف کنندگان واقعی سوخت در سیستان و بلوچستان دانست.
به گزارش ایرنا طرح پایش مصرف سوخت از 19 آبان به مدت 10 روز با حضور کارشناسان ستاد و مناطق 37 گانه، از سوی ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در منطقه زاهدان در حال انجام است.
برای اجرای این طرح حدود 180 نفر از کارشناسان شرکت فرآورده‌های نفتی کشور به شهرستانهای مختلف زیر پوشش این شرکت در سیستان و بلوچستان اعزام شدند که میزان مصرف را در محل جایگاههای سوخت، خودروهای سنگین بین شهری و درون شهری، ادارات و بخش کشاورزی پایش می کنند.
منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه (زاهدان ، زابل ، خاش و سراوان) سه انبار نفت تدارکاتی و دو مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت در شمال، مرکز و بخش هایی از جنوب سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.
9908**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انرژي طرح پايش سوخت زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار مرکزی با سفر به شهرستان‌های دلیجان و محلات از چند واحد تولیدی صنعتی بازدید کرد.

شرکت سیمان دلیجان، واحد گاوداری بیگی، مرحله دوم شرکت لوله و پروفیل، شرکت تولید الیاف و نخ ساویس و نیروگاه یک صد مگاواتی خورشیدی مانا انرژی در محلات واحد‌هایی بودند که استاندار مرکزی ضمن بازدید از آنها در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه