Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@12:54:33 GMT

کشف خرمای فاسد و غیر بهداشتی در بوانات

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۶۳۶۰

کشف خرمای فاسد و غیر بهداشتی در بوانات

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سرهنگ "سیدابوالفضل مسعودی" اظهارداشت:ماموران انتظامی شهرستان بوانات در حین کنترل محورهای مواصلاتی، مطلع شدند شخصی قصد انتقال مقادیر زیادی خرمای فاسد و غیر بهداشتی با یک دستگاه کامیون از استان هرمزگان به تهران را دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران با انجام ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس، کامیون حامل خرما را در محورهای مواصلاتی شناسایی و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بوانات اظهار کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، 15تن خرمای فاسد و غیر بهداشتی را کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کنند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. سرهنگ مسعودی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت ها، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، مراتب را سریعا از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو فرمانده انتظامی محورهای مواصلاتی نظم و امنیت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس