Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما در سفر به خوزستان از علی رشاد و احمد اسفندیاری از کارکنان واحد فنی صدا و سیمای مرکز خوزستان که در جنایت حادثه تروریستی اهواز مجروح شده بودند، عیادت کرد.

وی در دیدار با این ۲ مجروح ضمن آرزوی صحت، سلامتی و شفای عاجل برای این همکاران در رسانه ملی، در جریان روند درمان و پیگیری معالجه آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور استان های صداوسیما در جمع مدیران صدا و سیمای مرکز خوزستان حاضر شد و عنوان کرد: خوزستان قطب تولیدات فرهنگی و رسانه ای دفاع مقدس است و باید از این ظرفیت و هنرمندان خلاق استان استفاده کرد.

دارابی با اشاره به موفقیت های صدا و سیمای مرکز خوزستان در جشنواره تولیدات مراکز استان ها افزود: صدا و سیمای خوزستان با ارتباط خوب و موثر در استان نیز جزو سه دستگاه برتر استان است.

وی با اشاره به حضور اقوام مختلف در استان خوزستان تصریح کرد: برنامه های شبکه استانی خوزستان باید به گونه ای باشد که تمام مردم استان و اقوام متعدد حاضر در استان خودشان را در این قاب ببینند. 

دارابی با اشاره به اینکه بخش بین الملل برای نخستین بار از سال ١٣٩٩ به جشنواره تولیدات مراکز استان ها اضافه خواهد شد، بیان کرد : باید مرکز خوزستان با نزدیکی به کشور عراق تولیدات مشترکی را در سطح بین المللی با کشور همسایه خود داشته باشد.

وی شبکه های استانی صدا و سیما را محور توسعه پایدار در استان ها دانست و گفت: این شبکه ها باید با تولید برنامه های پر محتوا و فاخر امید را در سطوح مختلف جامعه پررنگ تر کنند.

دارابی با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در معاونت امور استان ها عنوان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب مانند استقرار نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی، کسب استقلال و آزادی واقعی و انتقال آن به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و بهره گیری از ظرفیت حوزه های برنامه سازی از جمله برنامه های رسانه ملی برای چهلمین سال پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بزرگ در قرن بیستم است تصریح کرد: انتظار آن است که کارهای ویژه ای برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب از سوی برنامه سازان صورت گیرد و باید کاری کنیم که مردم و جوانان نسبت به آینده امیدوار باشند.

معاون امور استان های رسانه ملی در پایان معرفی شخصیت استثنایی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را از دیگر وظایف مهم در برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: معرفی رهبران جمهوری اسلامی به ویژه برای نسل جوان باید مورد توجه باشد.

کد خبر 4458039 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: امور استان های صدا و سیما اهواز علی دارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای سه شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۸ فروردین‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۳۵، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۲۵ و ایستگاه اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در اهواز ۱۱۷، ایستگاه ماهشهر ۱۱۵ و ایستگاه هندیجان ۱۰۸ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

وی افزود: هم چنین در این مدت هوای اندیمشک، دزفول، مسجدسلیمان، سوسنگرد و امیدیه در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچ کدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • استیون سیگال بازیگر هالیوودی از مجروحان حمله تروریستی مسکو در بیمارستان بازدید کرد
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • جشن گرگیعان در خوزستان
  • پوتین: می‌دانیم جنایت مسکو توسط اسلام گرایان رادیکال انجام شده | فیلم
  • بازخوانی پر پرواز شادمهر عقیلی با مجوز صداوسیما
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت