Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد برنامه های هفته « کتاب و کتابخوانی» در استان یزد را اعلام کرد.

رقیه دوست فاطمیها، مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از راهکارهای موثر در جهت پیشرفت کشور و حل مشکلات است که ما در استان یزد نیز گام های موثری در این راه برداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه « هفته کتاب» ما برنامه های مختلفی را در سطح استان برنامه ریزی کرده ایم که به صورت روزانه و با حضور مسئولانی استانی و مردم برگزار می شود.

 

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد خاطرنشان کرد: برنامه های شاخص این هفته در سطح استان یزد شامل کلنگ زنی سالن چند منظوره نگین، کتابخوانه فرخی یزدی در محل گذر فرهنگ و هنر، یک داستان تازه و یک استکان چای تازه، همایش مدیران روابط عمومی ادارات، نشست کتابخوان تخصصی آب و کتاب، شب شعر با موضوع کتاب است.

 

دوست فاطمیها تصریح کرد:نقد کتاب اسرار رنج ها، آیین تجلیل از کتابداران برگزیده استان یزد به عنوان برنامه های شاخص دیگر ما در استان یزد است.

 

وی گفت: ما در روز 24 آبان ماه نیز عضویت رایگان در تمامی کتابخانه های عمومی استان یزد به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی داریم که علاقمندان می توانند با در دست داشتن کارت ملی خود در کتابخانه های عمومی استان ثبت رایگان داشته باشند.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان خوزستان اردبیل شیراز افتتاح پروژه بیرجند کردستان طرح 550 هزار هکتاری هفته کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا