Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:32:17 GMT

نسیم ادبی با دو نمایش روی صحنه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۶۵۵۱

نسیم ادبی با دو نمایش روی صحنه می‌رود

رکنا: نسیم ادبی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر این روزها در دو نمایش«خروج ممنوع» و «شیروانی داغ» روی صحنه تئاتر دیده می‌شود و داستان‌های متفات در نقش‌های سخت و چالشی را به بینندگان ارائه می‌دهد.

نسیم ادبی بازیگر Actor سینما، تلویزیون و تئاتر این روزها در دو نمایش «خروج ممنوع» و «شیروانی داغ» روی صحنه تئاتر دیده می‌شود و داستان‌های متفات در نقش‌های سخت و چالشی را به بینندگان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسیم ادبی درخصوص نقش خود در نمایش«خروج ممنوع» و «شیروانی داغ» به خبرنگار تئاتر «صبا» گفت: دو نمایش سخت و متفاوتی را بازی می‌کنم چرا که در نمایش «خروج ممنوع» نقش زنی را دارم که مرده و در دوزخ قرار دارد و بخاطر اشتباهاتی که انجام داده منتظر تاوان است. در نمایش «شیروانی داغ» که برگرفته از فیلم «گربه روی شیروانی داغ است» و الیزابت تیلور آن را بازی کرده است؛ نقش من در این نمایش به خاطر بازی حرفه‌ای ایشان بسیار سخت تر می‌شود و موضوع دروغ را بیان می‌کند. من در نمایش «شیروانی داغ» نقش زنی را دارم که می‌خواهد از عشق خود محافظت کند و درگیر اتفاتی با اطرافیان می‌شود و قصد دارد موضوع دروغ در خانواده‌ها را نشان دهد و دلیل آن را بگوید.

بازیگر «شهرزاد» در ادامه افزود: نمایش«خروج ممنوع» کار خانم گیتی قاسمی از ۲۰ آبان از ساعت ۱۸:۳۰ در تالار حافظ شروع شده است و نمایش «شیروانی داغ» کار آقای ایوب آقاخانی از ۳۰ آبان در تالار ایرانشهر اجرا می‌شود و امیدوارم بتوانم هردونقش را به نحو احسن اجرا کنم.

وی در پایان درباره بازخورد مردم از نمایش «خروج ممنوع» گفت: بازخورد مردم نسبت به این نمایش عالی بوده است چراکه مرگ دغدغه بسیاری از ما انسان‌ها است و همیشه برای ما سوال است که جهان پس از مرگ چگونه است و ما بعد از مرگ کجا می‌رویم و گناهکاران چگونه تاوان گناه خود را پس می‌دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
*صبا

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 16 ساله در سالن سولاریوم+عکس سلطان سکه اعدام شد ! / حکم دو مفسد اقتصادی بزرگ امروز صبح اجرا شد +عکس جزییات آخرین عملیات داعشی ها در شمال ایران! دستگیری دختر هنرپیشه و پسر خواننده در تهران + جزییات حمله مار به مردی در دستشویی یک اداره + فیلم تجاوز به دو خانم دانشجو در خیابان خلوت +عکس متجاوز مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر جوان بعد از قتل مادرش ! +عکس جراحی میلیاردی یک زن برای عروسک شدن! + عکس زشت ترین بلای شوم بر سر یک زن زیبا! جزییات مرگ دردناک دختر خرم آبادی در مسکن مهر! وحشت نرگس از فروخته شدن بچه اش! / این زن باید تن فروشی می کرد! عجیب ترین ادعای یک زندانی پس از آزادی! + فیلم مصاحبه ماجرای نیمه برهنه‌ شدن یک زن در یاسوج / پلیس گزارش داد کینه شخصی بن سلمان از سردار سلیمانی چیست؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر Actor تلویزیون فیلم تئاتر تلویزیون داستان صحنه نمایش عکس دختر فیلم پدر زندگی ایران زن چاقو خانواده پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر، از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

محمدرضا عطایی‌فر کارگردان نمایش به همراه حسین کشفی‌اصل و آناهید ادبی بازیگران کمدی-درام «توقف اتانازی» عصر روز گذشته (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

این هنرمندان در تازه‌ترین برنامه رادیویی «تئاترشهر» ضمن معرفی بیشتر نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به پرسش‌های مخاطبان و مجری برنامه درباره دیگر جزییات این تئاتر پاسخ دادند.

یعقوب صباحی، حسین کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان تیرانداز، آناهید ادبی، علی حیدری، محمد مغانی، محمدرضا معصومی، سارا واحدنوعی، سهراب گلدره، علیرضا عرب، فاطمه ساکتی، پیام شیخ نوازجاهد و امیرحسین امیری، بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند.

«توقف اتانازی»، یک کمدی-درام است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه تئاتر به تصویر می‌کشد.

برنامه رادیویی «تئاترشهر» به تهیه‌کنندگی و سردبیری علی بهرامی روز‌های پنجشنبه هر هفته به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۱۷ تا ۱۸ بعداز ظهر از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر راهی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر