Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:49:15 GMT

قصه های صبحی در مدرسه دخترانه ریحانه

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۶۵۶۱

قصه های صبحی در مدرسه دخترانه ریحانه

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ، گفت: کتابداران آبادانی با حضور در مدرسه دخترانه ریحانه و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق کم برخوردار، اقدام به برگزاری جلسه جمع خوانی کتاب قصه های صبحی کردند.

وی با اشاره به استقبال دانش آموزان از برنامه های هفته کتاب، افزود: این جلسه به همت کتابداران خانم ها معصومه خشت، سارا زارع و آقایان احمد ربیعی و عبدالعباس علیان دایر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان گفت: در پایان جلسه جمع خوانی با اهدای جوایزی از دانش آموزان فعال در این جلسه تقدیر شد.

کتاب قصه های صبحی تالیف «فضل‌الله مهتدی» معروف به «صبحی»، قصه‌گوی معروف کشورمان است. مهتدی از پایه گذاران سنت قصه گویی برای کودکان در رادیو می باشد.

انتهای پیام/ د

جمع خوانی کتاب قصه های صبحی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخوانی قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی با حضور دانش آموزان دختر مدرسه معصومه قم اجرا شد.

پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی در ورودی جاده روستای کوه سفید قبل از میدان ۷۵ با حضور ۳۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول مدرسه معصومیه، کارمندان و و ماشین آلات و دستگاهاای عمرانی پسماند انجام شد.

شریفی هدف از اجرای این پویش را آگاهسازی مردم از عواقب خطرناک رهاسازی زباله‌ها در محدوده شهری عنوان کرد و گفت: رهاسازی زباله‌ها خطر جدی برای حیات آب، خاک، پوشش گیاهی درختان و حیوانات است.

دوم تا ۸ اردیبهشت هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند