Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تمامي واحدها، مديران و کارکنان آنها با افزايش قابليت هاي مشتري گرايي، در نقش روابط عمومي سازمان عمل کنند.
تمامي واحدها، مديران و کارکنان آنها با افزايش قابليت هاي مشتري گرايي، در نقش روابط عمومي سازمان عمل کنند.
اين مطلب را دکتر سالاري در نشستي با حضور تني چند از اعضاي اصلي و علي البدل هيئت مديره سازمان بيان داشت و افزود: امروز مردم با حجم زيادي از پيام‌هاي بيلبوردهاي تبليغاتي و انواع اطلاعات و آموزش ها و توصيه‌هاي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان روبه‌رو هستند، به طوري که حساسيت آنها نسبت به اين شيوه هاي تبليغاتي به حداقل رسيده و بايد شيوه‌هاي نويني براي اثربخشي فعاليت روابط عمومي سازمان ارائه و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس سازمان با انتقاد از شيوه هاي سنتي ارتباط گيري با مهندسان و ضعف اعتماد مخاطبان، بهترين روش براي بهسازي اين روند را پرسش از مخاطب، براي پي بردن به نياز هاي وي در اين زمينه دانست.
در اين نشست حاضران به تفصيل درباره ضرورتهاي بنيادين کار روابط عمومي ابراز نظر کردند ،که از مهمترين آنها ارسال پيام هاي انرژي بخش براي اعضا، اطلاع رساني جامع در زمينه‌هاي گوناگون براي مهندسان از طريق کانال هاي ارتباطي، توجه ويژه به نظرخواهي از مراجعان سازمان، ايجاد زمينه گفتگوهاي بين رشته اي، ارسال پيامک به مالکان در مراحل مختلف شروع تا پايان مسير پرونده آنان در سازمان، تهيه بروشور ها و لوح فشرده براي راهنمايي ارباب رجوع به ويژه در بعد نظارت، تقويت سايت سازمان براي معرفي توانمندي هاي مهندسان، معرفي عملکرد ها و فرآيندهاي سازماني و اتخاذ راهکارهاي مناسب براي دريافت و رسيدگي به پيشنهاد ها و شکايات مراجعان بود.
در ادامه جلسه مدير روابط عمومي سازمان درباره مهم‌ترين محورهاي فعاليت در عرصه هاي اطلاع رساني، تبليغات رسانه اي و ميداني، معرفي مهندسان نمونه و نخبه و پيشکسوت و آثار ماندگار آنان، ارتباط با خانواده هاي مهندسان به عنوان پشتوانه هاي سازمان و اجراي طرح هاي فرهنگ سازي در ميان جوانان و نوجوانان گزارشي ارائه کرد.
در ادامه دکتر افشاني، استاد دانشگاه و متخصص علوم اجتماعي به عنوان مهمان جلسه با اشاره به مشکلات موجود در زمينه‌هاي نظارت بر ساخت و سازها و يا طرح هاي ترافيکي، نياز به پژوهش علمي و ميداني با استفاده از ديدگاه هاي مهندسان را مبناي برنامه‌هاي اعتماد سازي سازمان توصيف کرد و به موازات آن کشف علل قانون گريزي در عرصه ساختمان را ضروري دانست.
وي پيشگام شدن سازمان براي اعتماد سازي عمومي و رفع نقائص را ستود و آمادگي حوزه علوم اجتماعي دانشگاه را براي همکاري در جهت حل علمي اين مشکل اعلام کرد.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي دايرکتوري "کارگزار روابط عمومي" ويرايش جديد منتشر مي شود
پيشنهاد ويژه معاون مطبوعاتي در ديدار با هيات رسانه‌اي تونس
نشست هم‌انديشي مديران روابط عمومي حوزه ستادي وزارت آموزش و پرورش
رکورد فروش اينترنتي علي‌بابا شکسته شد: يک ميليارد دلار در يک ساعت
انتشار نخستين کتاب تخصصي در حوزه روابط عمومي بين المللي
برگزاري نشست هم انديشي واحد روابط عمومي شهرداري هشتگرد با اصحاب رسانه
چگونه مراسم معرفي محصول جديد را مديريت کنيم؟
10 سوپرکامپيوتر برتر جهان
کارشناسان پاسخ مي‌دهند: چگونه يک ايميل بي‌نقص بنويسيم؟
برپايي نمايشگاه روابط عمومي‌ها در 28 ارديبهشت 98



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران برگزار شد/ گزارش کامل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود