Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@20:21:12 GMT

برخورد با موسسات غیرمجاز جدی تر می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۶۷۳۳

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: بزودی برخورد با موسسات غیر مجاز و موسسات مجازی که خارج از حدود اختیارات قانونی و مجوزها اقدام می کنند آغاز می شود.

به گزارش مهر، حسین سیمایی صراف درباره مقابله با موسساتی که اقدام به مدرک فروشی می کنند گفت: موضوع مدرک فروشی جرم است جرمی که متاسفانه مشاهده می کنیم که از طریق، پیامک ها، سایت ها، و ایمیل ها اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتظار ما از نیروی انتظامی این است که در این زمینه اقدام کند، برخی اتفاق ها مشهود است و نیاز به شکایت ندارد و نیروی پلیس نباید منتظر شکایت باشد، همان گونه که وقتی در بازار ارز تخلفی رخ دهد، بانک مرکزی که وارد نمی شود و نیروی انتظامی حسب وظیفه وارد شده و مقابله می کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: وزارت علوم برای مقابله با این پدیده شوم ابراز ندارد تا بتواند مستقیم وارد شده و مبارزه کند انتظارما این است نیروهای انتظامی و پلیس فتا وارد این حوزه شده و با این پدیده مقابله کنند.

وی ادامه داد: معاونت حقوقی وزارت علوم برای مقابله با موسسات غیرمجاز هماهنگی هایی با بخش های مختلف وزارت علوم به ویژه معاونت آموزشی و مرکز نظارت وزارت علوم انجام داده است.

سیمایی صراف افزود: اکنون در حال تقسیم کار هستیم و امیدوارم بزودی با موسسات غیر مجاز برخود جدی تری کنیم و با موسسات مجازی که خارج از حدود اختیارات قانونی و مجوزها اقدام می کنند برخورد جدی می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: موسسات غیر مجاز مدرک فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه کارگروه امور زیر بنایی استان خوزستان تاکید کرد: دولت به مقوله مسکن نگاه ویژه‌ای دارد که بی شک استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تعاونی‌ها شتاب انجام این ابر پروژه در استان را بالا خواهد برد.

وی با اشاره به توان تعاونی‌ها، سرمایه‌دارها، شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شتاب دهی و ارتقای کیفی ساخت مسکن در خوزستان افزود: باید تمام تلاش خود را برای بکارگیری از توان و ظرفیت‌های مردمی در سطح استان بالا برد و کارگروه زیربنایی با تسهیلگری و تسریع در انجام اقدامات مناسب و برنامه‌ریزی و تدوین سند راهبردی مشارکت مردم در پروژه‌های عمرانی استان به خصوص مسکن علاج بخشی در خصوص بالا بردن سرعت و کیفیت پروژه‌ها خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار کرد: کارگروه امور زیربنایی در سال جاری در حوزه‌های مختلف عمرانی با جدیت وارد عمل خواهد شد و چالش‌های اساسی در حوزه‌های مختلف عمرانی را واکاوی خواهد کرد.

وی به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در سال گذشته شاهد اقدامات خوبی در خصوص مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در استان بودیم و امسال نیز جدی تر و بدون اغماض در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6079991

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۱۳ هزار هکتار از اراضی دولتی در البرز
  • رشد ۵۸ درصدی مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در البرز
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار اراضی کشاورزی البرز