Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- شهردار کنگان استان بوشهر گفت: زیرساخت‌ های لازم برای راه اندازی سامانه پایش تصویری در این شهر فراهم شده است.

رحیم جمالی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: مطالعات پایش تصویری شهر کنگان انجام شده و در این طرح 25 نقطه پر حادثه شناسایی و طرح آن تکمیل شده است.
وی اظهار داشت: در فاز یک این طرح پنج نقطه انتخاب و مناقصه آن برگزار شده است که از هفته گذشته پیمانکار این پروژه اقدام به حفاری و بتن ریزی پایه ها کرده است و در مدت کوتاهی به مرحله راه اندازی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی ادامه داد: در فاز نخست این پروژه مهم، ایستگاه های پایش تصویری با استفاده از فیبر های نوری که از شرکت مخابرات تامین شده به یکدیگر متصل خواهد شد.
وی بیان کرد: برای اجرایی شدن بهتر این پروژه، تفاهم نامه ای با مخابرات به امضا رسیده که در قالب این تفاهم نامه همه شهر کنگان و مسیر های اصلی تحت پوشش فیبر نوری پر سرعت قرار خواهد گرفت.
شهردار کنگان با بیان این موضوع که شهرداری بابت حفاری ها وجهی از شرکت مخابرات دریافت نکرده است، ادامه داد: این طرح، نقطه عطفی برای رشد زیر ساخت های ارتباطی شهر است.
جمالی گفت: با راه اندازی این پروژه و بهره گیری از پنج ایستگاه نظارت تصویری و ثبت تخلف سرعت، قدم بزرگی در راستای امنیت اجتماعی و ترافیکی شهر برداشته خواهد شد.
وی افزود: تکمیل این پروژه نیازمند اعتبار است که در صورت تامین آن شهرداری در کوتاه ترین فرصت زمانی کار را به بهترین نحو به اتمام خواهند رساند.
شهردار کنگان اضافه کرد: اعتبار اولیه این پروژه 6 میلیارد ریال است که از محل استانی تامین شده و برای تکمیل و اتمام آن، چهار میلیارد دیگر نیاز است.
شهر کنگان در فاصله 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7208/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سامانه پايش تصويري كنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط‌ عمومی ایرانسل، بعدازظهر دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، طی جلسه‌ای در ساختمان مرکزی ایرانسل و با حضور مهندس جواد مولایی‌قرا فرماندار قائمشهر، مهندس کاظم علیپور شهردار قائمشهر، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، دکتر احسان اسماعیلی نجار عضو هیئت رئیسه شورای شهر قائمشهر، جمعی از مدیران منطقه‌ای و مدیران ارشد ایرانسل، قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند شهرستان قائمشهر بین ایرانسل و شهرداری این شهر، امضا شد. همچنین در این مراسم فرماندار و شهردار قائمشهر طی تقدیرنامه‌ای، از مدیرعامل ایرانسل به دلیل همکاری ایرانسل در توسعه و تکمیل زیرساخت‌های نوین ارتباطی و پیوستن به نهضت ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در شهرستان قائمشهر، تقدیر کردند.

با امضای این قرارداد که فاز دوم پروژه توسعه فیبرنوری ایرانسل در قائمشهر محسوب می‌شود، ایرانسل با همکاری شهرداری قائمشهر، ۸۲ کیلومتر به شبکه فیبرنوری خود در این شهرستان اضافه می‌کند.

در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل با تأکید بر تسریع پیشبرد این پروژه گفت: قائمشهر از شهرهای مهم استان مازندران است که هم به خاطر تردد مسافران و هم به خاطر وجود کارخانه‌های تولیدی، توسعه ارتباطات در این شهر برای ما اهمیت زیادی دارد. تلاش ما این است تا این پروژه با تخصیص نیروی متخصص بیشتر و تأمین نیازمندی‌ها در کمترین زمان، هر چه سریعتر پیشرفت کند تا در تکمیل ۴۰ کیلومتر فیبرنوری پروژه قبلی و در چندماه آینده، مردم در منازل و کسب‌وکارهای خود بتوانند از اینترنت پرسرعت فیبرنوری ایرانسل بهره‌مند شوند.

در ادامه مراسم، فرماندار قائمشهر گفت: علاوه بر تقدیر از ایرانسل بابت مشارکت در پروژه فیرنوری استان مازندران و شهرستان قائمشهر، از فعالیت‌های توسعه ارتباطات توسط ایرانسل در قائمشهر به ویژه ارتباطات روستایی در مناطق کم‌برخوردار تشکر و همکاری خود را برای فراهم‌کردن زمینه‌های اجرایی این پروژه‌ها در حیطه مسئولیت خود، اعلام می‌کنیم.

همچنین شهردار قائمشهر با ابراز خرسندی از توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند در قائمشهر گفت: شهرداری به طور کامل آماده مشارکت مؤثر و فعال در این پروژه است و به عنوان یکی از طرفین قرارداد، آمادگی دارد تا تعهدات خود از جمله صدور مجوز حفاری را به سرعت اجرا کند.

پیش از این و در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، طی مراسمی توسط رئیس‌جمهوری افتتاح شد. در این مراسم، سرویس اینترنت فیبر نوری که به عنوان سرویس «فیبر به منازل و کسب‌وکارها (FTTx)» شناخته می‌شود، در قالب «طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌ها» به بهره‌برداری رسید و بابل در استان مازندران، به عنوان نخستین شهر، این سرویس ایرانسل را دریافت کرد. همچنین در ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، پوشش اینترنت پرسرعت فیبرنوری ایرانسل برای منازل و کسب‌وکارها (FTTx) در شهر بابل در استان مازندران، با حضور وزیر ارتباطات، تکمیل شد.

ایرانسل در مرداد ۱۴۰۲ نیز، موافقت‌نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات دریافت کرد. با دریافت این پروانه، ایرانسل رسماً به جمع ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی ثابت مبتنی بر فیبر نوری (FTTx) و سایر خدمات ارتباطی موضوع مصوبه فوق، پیوست.

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و قائمشهر
  • اتمام زیرساخت‌های آبرسانی به نهضت ملی مسکن بافق
  • تأمین و توزیع بیش از ۵هزار تن کود شیمیایی در فامنین
  • تعیین تکلیف ۵۰ پروژه بر زمین مانده سال‌های گذشته
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن کود شیمیایی در فامنین
  • تأمین و توزیع بیش از ۵۰۰۰ تن کود شیمیایی در فامنین
  • تأمین و توزیع ۵ هزار تن کود شیمیایی در فامنین
  • خدمات سامانه مودیان
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد