Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- شهردار ياسوج گفت: افتتاح پل هاي سوم و چهارم بشار، اين شهر را از تنگنا خارج مي کند و سبب بهبود وضعيت پدافند غيرعامل مرکز شهر خواهد شد.

نستهن مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: احداث پل چهارم بشار از طرح هاي اقتصاد مقاومتي است که تا پايان سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: طرح پل چهارم بشار از سال 94 کلنگ زني شد اما به دليل مشکلات مالي و سيستم هاي اجرايي پيشرفت قابل ملاحظه اي نداشت.
مقدم بيان کرد: طرح پل چهارم از سال گذشته با تلاش شهرداري و حمايت هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان و پشتکار پيمانکار توانسته به پيشرفت فيزيکي 90 درصد در سال جاري برسد.
وي عنوان کرد: تيرهاي بتني پل چهارم بشار اجرا شده و آماده کارگزاري است که ورودي و خروجي بلوار رجا را در بر گرفته و در آينده نزديک کلنگ زني مي شود.
مقدم ابراز داشت: اتصال پل چهارم به منطقه سروک و نجف آباد با اعتبار 180 ميليارد ريال هفته قبل کلنگ زني شد.
وي تصريح کرد: از ويژگي هاي مهم پل چهارم بشار دسترسي آسان به بيمارستان امام سجاد، جنوب شهر ياسوج و روان سازي ترافيک خواهد بود.
مقدم با اشاره به بحث پدافند غيرعامل افزود: در مواقع اضطراري و قفل شدن شهر با افتتاح پل سوم و در آينده نزديک پل چهارم ياسوج از تنگنا خارج خواهد شد.
مقدم گفت: نگاه ويژه شوراي پنجم و شهرداري ياسوج به بخش عمراني و زيرساخت ها بوده که طي 13 ماهه گذشته اقدام هاي خوبي در اين زمينه صورت گرفته است.
وي با بيان اينکه بيشترين عملکرد شهرداري ياسوج در سال گذشته به طرح هاي مواصلاتي اختصاص داشت افزود: محور مواصلاتي 45 متري بن سنجان، شرف آباد ، دولت آباد و زيرتل و اتصال آن به پل سوم بشار که 27 سال پيش تصويب شده بود تاکنون اجرايي نشده است.
مقدم بيان کرد : 5 فروردين سال جاري کلنگ زني اين محور مواصلاتي انجام شد و در اين بازه زماني کوتاه مدت حدود 50 درصد از مسير با تعامل مردم بازگشايي شد.
وي عنوان کرد: اين معبر 5 کيلومتري که بزرگترين خيابان شهر ياسوج است 350 ميليارد ريال اعتبار دارد.
مقدم خاطرنشان کرد: با بهره برداري کامل اين طرح بار ترافيک شهري از مرکز شهر به جنوب ياسوج انتقال داده خواهد شد .
شهردار ياسوج با اشاره به طرح جامع ترافيک شهري ياسوج اظهار داشت: مطالعات اين طرح تا پايان آبان ماه انجام شده و اين قابليت را دارد که تا بيست سال آينده مشکلات ترافيکي شهر ياسوج را برطرف کند.
مقدم با اعلام اينکه از اين به بعد پل هاي ساخته شده در شهر ياسوج برقي خواهند بود، بيان کرد : با بهره برداري از طرح 20 متري شهرک جوشکاران ظرف يک ماه آينده بار ترافيکي شهر ياسوج کاهش مي يابد.
وي ادامه داد: معبر شهرک جوشکاران با عرض 20 متر و به طول 700 متر با اتصال شهرک جوشکاران و شرف آباد به کمربندي امامزاده مختار (ع) تاثير مهمي در کم شدن بار ترافيک و توسعه متوازن شهر ياسوج خواهد داشت.
مقدم با اشاره به بهره برداري از طرح روشنايي پارک جنگلي در ابتداي سال جاري عنوان کرد: اين مکان با ايجاد روشنايي به جايگاه امني براي شهروندان تبديل شده است.
6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: شرب خمر از گناهان بزرگ است و برخی دسته جمعی مجلس گناه برپا می‌کنند که باید با آن برخورد شود.

وی ابراز داشت: در جامعه شرب خمر حرام بوده و باید تذکر و برخورد لازم در این مورد اجرایی شود.

حسینی با تاکید بر تقوای الهی و دوری از گناه، افزود: کسانی که با خداوند مخالفت می‌کنند، کیفری سخت در انتظار آنها خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه وجود امام ضرورتی برای جامعه است، اظهار کرد: نبود امام نظام تشریع و تکوین را از بین می‌برد.

حسینی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) انقلابی بزرگ در مذهب ایجاد کرد، بیان داشت: اساتید زیادی برای ترویج دین توسط امام صادق (ع) تربیت شد.

حسینی همچنین روز جهانی هلال احمر و ماما را به جامعه هدف تبریک گفت.

کد خبر 6095798

دیگر خبرها

  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • برف روبی گردنه بیژن یاسوج + ویدئو |‌ حجم برف را این ماه دوم بهار ببینید
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • بی‌بی‌سی خط مقدم حمایت از رژیم صهیونیستی
  • تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند