Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمدجواد کولیوند در مورد گزینه‌های جدی برای استانداری البرز اظهار داشت: هنوز بحث در مورد انتخاب استاندار البرز ادامه دارد و تصمیم‌گیری قطعی در این باره نشده است.

وی افزود: دو هفته قبل به اتفاق آقایان اکبریان و بهمنی با وزیر کشور جلسه داشتیم و هیچ جلسه دیگری در این مورد با موضوع انتخاب استاندار بعد از آن برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود عباداله کامکار، خسرو ارتقایی و عیسی فرهادی گزینه‌های جدی استانداری البرز هستند، نظر شما چیست، بیان کرد: فرهادی را تایید می‌کنم، اما ارتقایی گزینه استان دیگری است.

کولیوند با بیان اینکه نظر ما برای استانداری البرز رضا طلایی‌نیک بود، گفت: طلایی نیک برای استانداری اصفهان نهایی شده و گزینه دیگری برای استان البرز به صورت جدی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه نامه "فرهادی" هم برای استانداری خراسان شمالی به دولت زده شده است، عنوان کرد:، اما دولت فعلا در حال رایزنی است و اسامی جدیدی برای استانداری البرز مطرح نشده است.

نماینده مردم کرج با بیان اینکه یک جلسه برای انتخاب استاندار با وزیر کشور برگزار شده و هیچ جلسه دیگری نبوده است، گفت: اگر استاندار تا یکشنبه نهایی نشود باید سرپرست انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه جلسه هئیت دولت فردا برای انتخاب استانداران برگزار می‌شود، تصریح کرد: بعید می‌دانم استاندار البرز فردا در جلسه هئیت دولت انتخاب شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استانداری اصفهان اصولگرایان رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبران مسلمان آمریکایی جلسه با مقامات کاخ سفید را رد کردند

در آستانه برگزاری انتخابات مقدماتی در ایالت ایلینوی، بیش از ۴۰ رهبر و گروه مسلمان، فلسطینی و عرب‌تبار آمریکایی در شیکاگو از ملاقات با مقامات کاخ سفید خودداری کردند و دلیلش هم تداوم حمایت‌های واشنگتن از جنایات جنگی تل‌آویو است.

به گزارش ایسنا، گروه‌های مسلمان و عرب‌تبار آمریکایی بارها اقداماتی را در راستای اعتراض به حمایت‌ آمریکا از رژیم صهیونیستی و ارسال تسلیحات به این رژیم انجام داده‌اند؛ از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری تجمعات اعتراضی و ثبت گزینه «غیرمتعهد» در برگه‌های رای انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در ایالت میشیگان اشاره کرد.

روزنامه گاردین نوشت این رهبران در نامه‌ای خطاب به کاخ سفید نوشته‌اند: «برگزاری جلسات با کاخ سفید هیچ فایده‌ای ندارد. ما پیشتر درخواست خود را به صراحت درباره آتش‌بس دائمی در غزه عنوان کرده‌ایم. ما معتقدیم که جلسه دیگری با دولت جو بایدن صرفا انفعال چندین ماهه آنها را ماستمالی می‌کند. ما نسبت به انجام اقدامات جدی علاقه‌مند هستیم.»

آنها در این نامه افزودند: «ارائه کمک‌های دیرهنگام چه به صورت کمک‌های هوایی یا ایجاد اسکله موقت در سواحل غزه برای غیرنظامیان فلسطینی که به آسانی کشته می‌شوند مانند موقعیتی است که با یک دست چسب زخم می‌دهید درحالیکه تبری را در دست دیگر به همراه دارید.»

بر اساس اداره سرشماری ایالات متحده، بیش از ۱۰۰ هزار عرب‌تبار آمریکایی در شیکاگو زندگی می‌کنند، در حالیکه دست کم ۳۵۰ هزار مسلمان در ایلینوی ساکن هستند.

اقدام مسلمانان و عرب‌تبارهایی که جلسه با مقامات کاخ سفید را رد کردند، نگرانی‌های فزاینده‌ای را در دولت جو بایدن به همراه داشته است. لازم به ذکر است که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در ایالت میشیگان به گزینه «غیرمتعهد» رای دادند. آنها چنین حرکت اعتراضی را در پاسخ به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی انجام دادند. هم‌چنین تلاش‌های مشابهی در واشنگتن، مینه‌سوتا و جورجیا نیز انجام شد.

در ایالت میشیگان، در برگه‌های رای انتخابات مقدماتی حزب دموکرات و جمهوری‌خواه ۲ گزینه‌ای وجود داشت که رای‌دهندگان یا می‌توانستند پیشنهاد خودشان را بنویسند یا گزینه «هیچ‌کدام» را انتخاب کنند که این گزینه بدین معنا است که رای‌دهنده به هیچ‌کدام یک از نامزدهای این برگه رای «متعهد نیست.»

انتخابات مقدماتی ایلینوی برای هر ۲ حزب دموکرات و جمهوری‌خواه قرار است در تاریخ ۱۹ مارس (۲۸ اسفند) برگزار شود. اگرچه برگه‌های رای این ایالت گزینه «غیرمتعهد» ندارد و هم‌چنین «جو بایدن» به عنوان نامزد اصلی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده انتخاب شده است، اما برخی رهبران مسلمان و عرب‌تبار آمریکایی در این ایالت همچنان رای‌دهندگان را تشویق می‌کنند که رای اعتراضی خود را در صندوق‌های رای بیندازند.

در ایالت ایلینوی، بسیاری از فلسطینی‌ها در جامعه مسلمانان آمریکایی قرار است یا رای سفید در داخل صندوق‌های رای بیندازند یا می‌خواهند واژه «غزه» را در برگه‌های رای بنویسند.

یکی از مقامات کاخ سفید به نشریه پالتیکو گفت که دستیاران ارشد کاخ سفید همچنان با برخی از رهبران محلی در شیکاگو به عنوان «بخشی از یک روند جاری جهت تعامل با جوامع متاثر از درگیری خاورمیانه» ملاقات خواهند کرد.

در نامه‌ مذکور به کاخ سفید، گروه‌ها و رهبران شیکاگو صراحتا اعلام کردند که در مواردی نظیر «کمک‌های بشردوستانه به غزه، بازگرداندن کمک‌های مالی به آژانس سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، پاسخگو کردن اسرائیل و عدالت برای آزادی فلسطینان» به آمریکا فشار می‌آورند.

آنها در پایان این نامه نوشته‌اند: «این چیزی است که تاریخ، ما را بر اساس آن قضاوت خواهد کرد، نه جلسات نمادین!»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات انحلال شورای شهر نسیم شهر
  • پیشنهاد اسطوره به بارسا: پپ یا آرتتا را انتخاب کنید!
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • آموزش: چگونه از گوگل فوتوز عکس دانلود کنیم؟
  • کلاف سردرگم انتخاب شهردار در نسیم شهر/انتظار۱۰ماهه پایان می یابد؟
  • نحوه دانلود عکس از Google Photos
  • مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد
  • سفر زیر چتر دید و بازدید
  • بازیکنان لیورپول جانشین کلوپ را انتخاب کردند
  • رهبران مسلمان آمریکایی جلسه با مقامات کاخ سفید را رد کردند