Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 8 میلیون جوان انقلابی مومن با انگیزه در کشور هست، گفت: فقط باید این ظرفیت را تبدیل به یک شبکه عظیم در کشور کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در مسجد حضرت رقیه (س) کوی ولیعصر (عج) و اهالی و هیأت امنای این مسجد، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این منطقه و ارائه گزارش خوب اقدامات انجام شده، اظهار کرد: این محله کانون جوشان فعالیت جوانان بدون چشم‌داشت است که از هیچ، همه چیز ساخته‌اند؛ آنهایی که می‌گویند نیازمند حرکات جهادی هستیم بیایند اینجا را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلاتی در نظام مدیریتی وجود دارد، گفت: چشم آنها به سمت کسانی است که احساس درد می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: این محلات از آن خود مردم است و اگر مشکلی پیش بیاید، دود آن به چشم خود مردم می‌رود.

وی با بیان اینکه در نقاط مختلف کشور مواردی همچون کوی ولیعصر (عج) وجود دارد که اقدامات موثری در آنها صورت گرفته است، افزود: در بندرعباس ۲۳ قرارگاه وجود دارد که کل شهر را تقسیم‌بندی کرده و از توان جوانان با انگیزه مومن انقلابی استفاده کرده‌اند.

 

سردار غیب‌پرور با اشاره به بیان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان مومن انقلابی، تصریح کرد: 8 میلیون جوان انقلابی مومن با انگیزه در کشور هست فقط  باید آنها را تبدیل به یک شبکه عظیم در کشور کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر بچه حزب‌اللهی‌ها، بچه‌های جهادی و انقلابی در سراسر کشور یکدیگر را پیدا کنند کارهای موثری در کشور شاهد خواهیم بود، افزود: پیشنهاد ایجاد یک مجموعه فرهنگی در هر ناحیه شدنی است.

اگر ساختارشکنی کرده و کارها را به بسیجیان واگذار کنیم اتفاقات خوبی در کشور می‌افتد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مشکل ما در سپاه این است برخی از ما دچار سیستم‌های سلب ستادی شده‌ایم؛ اگر ساختارشکنی کرده و کارها را به بسیجیان واگذار کنیم نمونه آن همچون اقدامات موثر انجام شده در کوی ولیعصر (عج) می‌شود.

وی با بیان اینکه باید انجام کارها به جوانان انقلابی واگذار و ما نقش حمایتی داشته باشیم و آنها را تقویت کنیم، ادامه داد: اینکه از سرعت آنها بکاهیم درست نیست باید اجازه دهیم سرعت بگیرند که در این صورت اتفاقات خوبی در کشور می‌افتد.

سردار غیب‌پرور با اشاره به موسسات خدمت‌رسان در این منطقه، خاطرنشان کرد: وجود چهار موسسه خدمات‌رسان در یک منطقه بسیار خوب است؛ بسیج یعنی پیشتاز در چنین حرکاتی است.

وی در پایان سخنانش گفت: سالانه 10 هزار نفر از بسیجیان استان همدان امکان استفاده از اردوگاه شهید قهاری را دارند.

مدیر محله شهرک ولیعصر (ع) نیز در این مراسم یادآور شد: مجموعه فعلی با ۲۷ هزار جمعیت در مساحت ۱۵۶ هکتاری، ۲۰ درصد حاشیه شهر را شامل می‌شود.

عبادالله روحی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این محله، اظهار کرد: ارتباط خانواده با متربیان، فعالیت های فرهنگی ورزشی، چاپ ۸ جلد کتاب  توسط گروه ابراهیم هادی، یک‌هزار اجرا توسط گروه مهدیاس و ایجاد گروه سرود نورالمهدی با ۹۰۰ اجرا از جمله اقدامات در این منطقه بوده است.

وی تأسیس و راه‌اندازی قرارگاه نصر با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود با حضور در جمع مردم با اجرای۶۰ برنامه و یک‌هزار مخاطب را از دیگر اقدامات در این منطقه برشمرد و گفت: فعالیت‌های خدمت‌رسانی به مردم و تأسیس ۴ موسسه خیریه از دیگر اقدامت در منطقه کوی ولیعصر (عج) بوده است.

روحی به نبود پارک، کانون فرهنگی و شالن ورزشی در این منطقه برای استفاده جوانان اشاره کرد و یادآور شد: در بسیج باید به حوزه هنر و افراد مشهور و رسانه ای بپردازیم چراکه در مقاطع حساس همیشه از سلبریتی‌ها آسیب دیده‌ایم و این موضوع باید حل شود.

وی در پایان بیان کرد: در هر ناحیه یک آکادمی فرهنگی با تربیت افراد هنرمند در عرصه‌های مختلف ایجاد شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​

تین نیوز

مدیرکل محیط زیست استان قم با بیان اینکه اکوسیستم دریاچه نمک قم به شدت شکننده شده است، گفت: ستاد ملی مدیریت گردوغبار کشور اعلام کرده اگر دریاچه نمک آسیب ببیند، فلات بخش مرکزی نیز آسیب خواهد دید و کانون گرد و غبار و ریزگردها در منطقه فعال خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمدحسین بازگیر در پاسخ به شرایط فعلی دریاچه نمک و وجود ریزگردها در این منطقه اظهار داشت: دریاچه نمک، یکی از فرصت های خوب استان قم است که بین سه استان قم، اصفهان و سمنان قرار گرفته و وسعتی حدود 200 هزار هکتار دارد و از دشت مسیله پشتیبانی می کند و خوشبختانه هنوز به وضعیتی که گرد و غبار و ریزگرد ایجاد کند نرسیده است.

بازگیر افزود: بخشی از آن به دلیل قرار گرفتن در محیط مناسب است که در سمت استان سمنان، کویر مرکزی ایران واقع شده و وجود پارک ملی، خود یک زون حفاظتی برای دریاچه به حساب می آید، در سمت استان اصفهان هم پناهگاه حیات وحش یخاب وجود دارد و در سطح استان قم، شرایط مناسب تری از لحاظ میزان رطوبت و آب دریاچه را داریم.

وی با بیان اینکه متأسفانه به دلیل قطع حقابه ها و خشکسالی گسترده، اکوسیستم این منطقه به شدت شکننده شده است، گفت: متأسفانه کم کم با تهدید این فرصت گرانبها روبه رو می شویم و حق آبه هایی که باید به تالاب های اقماری دریاچه، مثل؛ تالاب مُرّه، تالاب حوض سلطان، تالاب بند علی خان در استان تهران و ...  برسد، نرسیده و رودخانه ها، ورودی و آوردهای گذشته را ندارد، در بالادست، هم سدهای زیادی و هم برداشت های زیادی داشتیم.

بازگیر عنوان کرد: آبی که هم اکنون در رودخانه شور، تالاب مُرّه به استان می رسد، با خودش آلودگی همراه دارد و آب سالمی نیست، اما کارهای خوبی هم در دست اقدام است، از جمله؛ دریاچه نمک که در پایین دست یک حوزه آبخیز بزرگ قرار گرفته، یکی از زیرحوزه های فلات مرکزی ایران است که 9 استان در این حوزه آبخیز مشترک و سهیم هستند که به دریاچه نمک منتهی می شود.

وی تصریح کرد: لازمه مدیریت و ساماندهی آن کارهای فرااستانی است که در سفر قبلی رئیس جمهور به استان قم، موضوع دریاچه نمک در یک کارگروه ملی به تصویب رسید و بیش از یک سال کار انجام شد و یک برنامه جامعی برای مدیریت این حوزه تهیه و با دستگاه های مختلفی که مرتبط با این حوزه اند، همچون وزارت کشور، وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، وزارت صمت و ... تبادل اطلاعات صورت گرفت و در این راستا طرحی نوشته شد که در ششمین جلسه ستاد ملی تالاب های کشور به تصویب رسید.

مدیرکل محیط زیست استان قم اظهار داشت: جایگاه این ستاد در ذیل قانون حفاظت و مدیریت تالاب های کشور است و با حضور 10 عضو کابینه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود و شأن مصوبات این ستاد شبیه مصوبات ستاد هیئت دولت است.

بازگیر درباره پروژه های الویت دار طرح جامع دریاچه نمک گفت: کارهایی که باید در سطح کل حوزه صورت پذیرد، مشخص شده و برنامه 5 ساله برای آن تصویب و از اسفند ماه ابلاغ شده که در دستور کار همه دستگاه ها باید قرار گیرد.

 وی افزود: برای تحقق پیدا کردن این اقدامات، یک کارگروه ویژه تخصصی باید شکل گیرد که ستاد، مسئولیت این کارگروه را به استاندار محترم قم داده و استانداران سایر استان های حوزه و دستگاه های مرتبط هم در این کارگروه حضور دارند.

مدیرکل محیط زیست استان قم تصریح کرد: ستاد ملی مدیریت گرد و غبار کشور  اعلام کرده اگر دریاچه نمک آسیب ببیند، فلات بخش مرکزی نیز آسیب خواهد دید و کانون گردوغبار و ریزگردها در منطقه فعال خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • تبدیل دریاچه‌ها به نیروگاه‌های عظیم تولید برق
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود