Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود 22 هزار تن گندم ، ماهانه جهت تولید آرد مورد نیاز نانوایی های یارانه ای استان مازندران ،  از سوی شرکت غله به کارخانجات آردسازی ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران ، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: با توجه به ذخایر استراتژیک، هیچ گونه کمبودی در خصوص تامین آرد خبازی های استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمد جعفری افزود: در آبان ماه سالجاری تاکنون بیش از 10 هزار و 500 تن گندم جهت تولید آرد مورد نیاز نانوایی های آزادپز استان از سوی شرکت غله به کارخانجات آردسازی استان فروخته شد که در مقایسه با فروش مهرماه بیش از 1000 تن افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: کلیه واحدهای خبازی آزادپز و سایر صنوف آردبر (قنادان، کیک و کلوچه و شیرینی و...) حداکثر تا 28 آبان ماه سالجاری باید نسبت به ثبت نام در سامانه فروش گندم و آرد اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به این روند تا پایان آبان ماه این افزایش فروش به مقدار 1500 تن نسبت به ماه گذشته خواهد رسید.

وی افزود: از ابتدای آذرماه سالجاری با توجه به راه اندازی سامانه فروش گندم و آرد نانوایی های آزادپز، صنوف و صنایع، فروش گندم و آرد از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.

جعفری تایید کرد: کلیه واحدهای خبازی آزادپز و سایر صنوف آردبر (قنادان، کیک و کلوچه و شیرینی و...) باید با هماهنگی نمایندگی های شرکت غله در شهرستانها، اتحادیه های مربوطه و ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستانها حداکثر تا 28 آبان ماه سالجاری نسبت به ثبت نام در سامانه یاد شده اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: توزیع آرد نان گندم مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، احسان رسولی اظهار داشت: صبا فولاد خلیج فارس در فروردين ماه سال جاری موفق به تولید ۱۳۱ هزار و ۸۱۱ تن بریکت گرم شد.

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس ادامه داد: با ثبت این رقم، این شرکت رکورد جدیدی را در تولید ماهانه خود به ثبت رساند و از رکورد قبلی ماهانه این شرکت که ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ تن بود، عبور کرد.

دیگر خبرها

  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد