Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف برگزاری جایزه ادبی فلسطین، بر همدلی بیشتر میان نویسندگان و اهالی قلم جهان اسلام تاکید کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست بین‌المللی هم‌اندیشی اتحادیه‌های نویسندگان و ناشران حامی مقاومت و فلسطین صبح امروز، 23 آبان ماه، با حضور علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب، میثم نیلی مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و جمعی از فعالان فرهنگی ایران و جهان عرب در حوزه هنری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم نیلی، مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی، در ابتدای این مراسم با بیان اینکه این نشست در راستای تقویت خط فکری مقاومت برگزار می‌شود، گفت: برنامه این همایش که عبارت است از یک برنامه هم‌اندیشی تخصصی درباره فلسطین، از دو سال قبل جرقه‌اش زده شد و تشدید جنایات رژیم صهیونیستی و مظلومیت مضاعف مردم فلسطین اصلی‌ترین دغدغه برای راه‌اندازی این نشست بود.

وی ادامه داد: وضعیت افکار عمومی دنیا به واسطه سلطه رسانه نظام استکبار کاملا همسو و هماهنگ با رژیم صهیونیست دارند عمل می‌کنند و توجهی به مظلومیت مردم فلسطین ندارند و اگر هم باشد جرات بیان پیدا نکرده است. از سوی دیگر نویسندگان آزادگان جهان و جهان اسلام وظیفه سنگین‌تری دارند و نیازمند همدلی بیشتری برای آزادسازی قدس شریف هستند.

به گفته نیلی؛ امروز مقدمه‌ای برای همدلی برای مقابله با ظالم و گرفتن حق مظلوم است. او گفت: ما از دو سال پیش با هم‌اندیشی برخی از انجمن‌های ادبی کشور مانند حوزه هنری، شهرستان ادب، انجمن قلم و ... برگزار کردیم. این نشست‌ها ما را تشویق به فعالیت در این زمینه کرد تا ما برای آزادسازی قدس شریف جلو بیفتیم. آمارها نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی رو به نابودی است و ما می‌توانیم این زمان را جلو بیندازیم.

مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به جزئیات این برنامه افزود: در این ساعات می‌توانیم مقدمه جایزه بین‌المللی ادبی را برای تشویق نویسندگان فارغ از رنگ‌ها و نژادها و قومیت‌ها برای آزادسازی قدس داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیلی مجمع ناشران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ میلیون جایزه تور ملی والیبال ساحلی در قشم

به برترین‌های تور ملی والیبال ساحلی مردان رده سنی آزاد که به میزبانی قشم برگزار می‌شود، ۶۰۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از قشم، تور ملی والیبال ساحلی مردان رده سنی آزاد (گرامیداشت هفته خلیج فارس) از تاریخ 29 تا 31 فروردین‌ماه در روستای سلخ واقع در جزیره قشم برگزار می‌شود.

طبق اعلام ستاد برگزاری این رقابت‌ها، ورودی این تور 30 میلیون ریال اعلام شده و اسکان تیمها به صورت رایگان است.

تیم‌های متقاضی شرکت در این تور ملی، روز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه وارد محل برگزاری مسابقات خواهند شد و قرعه‌کشی در همین روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • اساتید دانشگاههای جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • ادیبان ستاره بر دوش
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • برگزاری محفل شاعران به مناسبت تنبیه رژیم صهیونیستی
  • ۶۰۰ میلیون جایزه تور ملی والیبال ساحلی در قشم