Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@06:28:05 GMT

امباپه: از مقایسه شدن با پله خوشحالم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۰۶۲

امباپه: از مقایسه شدن با پله خوشحالم

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه، مدعی شد از اینکه با پله مقایسه می‌شود خوشحال است ولی معتقد است که هیچکس نمی‌تواند مثل اسطوره برزیلی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در طول جام جهانی و درخشش فوق العاده ای که در این رقابت ها داشت، توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کرده و از همین رو با پله بزرگ مقایسه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که 19 سال دارد، از این مقایسه خوشحال است ولی معتقد است که فاصله زیادی با پله شدن دارد.

 

 

 

 

او گفت:" البته که خیلی خوشحالم، افتخار می‌کنم ولی مقایسه دشواری است. فکر نمی‌کنم کسی بتواند مثل پله کار کند. تنها یک پله داریم، او ویژه است. من توجه خاصی به این موضوع ندارم زیرا هیچکس پله نخواهد شد."

 

امباپه درباره شرایط پی اس جی گفت:" باشگاه از زمان حضور مالکان جدید به پیشرفتش ادامه داده است و ما باید در کنار باشگاه رو به رشد برویم تا بتوانیم چمپیونزلیگ را کب کنیم. باشگاه با دقت این گام‌ها را برمی‌دارد، اگر هر کسی نقش خود را بازی کند، بلاخره این جام را هم کسب خواهیم کرد."

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات عجیب تونی کروس علیه پیوستن امباپه به رئال!

بحث پیوستن امباپه به رئال مادرید در پایان فصل جاری و با اتمام مهلت قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن به بحث داغ این روز‌های فوتبال تبدیل شده است. 

این بازیکن به مدیران پی‌اس‌جی اعلام کرده که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در پاریس ندارد و بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی و منابع نزدیک به او مدعی شده‌اند که توافق نهایی بین او و رئال مادرید صورت گرفته است و باید منتظر رسمی شدن این انتقال باشیم. 

این اتفاق واکنش‌های متفاوتی را از سوی بازیکنان دو تیم به دنبال داشته است، اما بیشتر بازیکنان حاضر در رئال مادرید از پیوستن این ستاره فرانسوی به این باشگاه ابراز خوشحالی کرده‌اند. هرچند کروس همیشه نشان داده که با سایرین متفاوت است. 

این ستاره آلمانی رئال مادرید در گفتگو با کوپه در پاسخ به سوالی درباره این موضوع اظهار داشت: «ما بهترین بازیکنان دنیا را در رئال می‌خواهیم و مطمئنا امباپه هم یکی از آنها است. نکته مهم این است که بتوانیم قهرمانی‌ها را به دست آوریم و البته که حضور او برای رئال خوب خواهد بود، اما من فکر می‌کنم که ما همین حالا هم تیم خوبی داریم.»

کروس درباره آینده و تمدید قراردادش با باشگاه رئال مادرید هم اضافه کرد: «آینده؟ این تصمیمی است که باید در یک یا دو ماه آینده در مادرید بگیرم و پس از آن خواهیم دید که چه پیش خواهد آمد.»

tags # تونی کروس ، کیلیان امباپه سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (ویدئو) واکنش جالب و عجیب حیوانات وقتی برای اولین بار خود را در آینه می‌بینند

دیگر خبرها

  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!
  • امباپه: حرف شوامنی در مورد من درست بود!
  • امباپه: بله، اسپانیایی‌ها من را بیشتر خواهند دید!
  • اتهام رسانه فرانسوی به کیلیان امباپه و ستاره رئال
  • هشدار مدافع غول پیکر به هالند و منچسترسیتی
  • اظهارات عجیب تونی کروس علیه پیوستن امباپه به رئال!
  • رئال نیازی به امباپه ندارد!
  • ادعای کروس: رئال نیازی به امباپه ندارد!