Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@11:07:26 GMT

افتتاح بوستان بانوان در اراک

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۱۷۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ صیح امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی اولین و تنها بوستان تخصصی ویژه بانوان استان مرکزی افتتاح شد.

امکاناتی از قبیل پیست دوچرخه سواری، اسکیت و دیگر بازی‌های مناسب برای بانوان در کنار مهدکودک، پارکینگ عمومی، سرویس بهداشتی، نمازخانه در این پارک در نظرگرفته شده که تنوع این امکانات به نحوی است که از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ می‌تواند نیاز بانوان را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پارک غرفه‌هایی برای فروش صنایع دستی بانوان جهت اشتغال‌زایی برای این بخش از جامعه در نظر گرفته شده و تمامی امور این پارک از جمله رسیدگی به فضای سبز به عهده بانوان است.

همچنین فضای سبز در پارک بانوان  با انواع گل‌ها و گیاهان فصلی نیز برای ایجاد نشاط و آرامش  در کنار رستوران و کافی‌شاپ، آرایشگاه، زمین ورزشی سرپوشیده چندمنظوره، گلخانه، زمین اسکیت، زمین فوتبال، تنیس و مینی گلف، زمین والیبال و بسکتبال،بدمینتون و اسکیت را از دیگر کاربری‌های موجود در این پارک است.

در  این پارک  با تخصصی سازی سعی شده تمامی امکانات عمرانی و رفاهی در مساحتی به وسعت ۹ و نیم هکتار در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افتتاح پارک بانوان استاندار اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نامه محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.
بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

دیگر خبرها

  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد