Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@15:21:11 GMT

تضمین امنیت کودکان با ساعت هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۳۵۸

تضمین امنیت کودکان با ساعت هوشمند

اولین ساعت هوشمند در دنیا با قابلیت تماس تصویری برای کودکان 6- 12 سال طراحی شد. ساعت هوشمند Dockwatch با قابلیت پیام رسانی و ردیابی از طریق جی پی اس، امنیت خاطر را در کودک و والدین تقویت می کند. بیتا میرعظیمی

ساعت هوشمند Dockwatch همانند یک تلفن همراه عمل کرده و با قرارگیری بر مچ دست، می توان با کودک در هر مکان و زمانی ارتباط تصویری برقرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت این محصول هوشمند دارای قابلیت چند گانه بوده و می توان از طریق آن کودکان را ردیابی کرد.

این سیستم هوشمند مناسب ترین محصول برای خانواده ها بشمار می رود؛ چرا که با این ساعت هوشمند می توان از حضور فرزند خود در خانه یا مدرسه اطمینان حاصل کرد. این ساعت با وجود یک دوربین داخلی امکان برقراری تماس ویدئویی دو طرفه میان والدین و کودک را فراهم می کند.

این محصول کاربردی امکان دیدار مجازی کودک با والدین را فراهم کرده و آرامش و امنیت ویژه ای را در دیدارهای دو طرفه میان کودک و والدین ایجاد می کند. این ساعت هوشمند با تجهیز به سیستم جی پی اس، مکان حضور کودک را به والدین اطلاع می دهد.

والدین باید اپلیکیشن این محصول را بر تلفن همراه خود با سیستم عامل های  iOS و Android نصب کرده و آن را با ساعت هوشمند کودک هماهنگ کنند. این سیستم مناسب ترین محصول برای کودکان کم سن و سالی است که هنوز امادگی داشتن یک گوشی هوشمند را ندارند. ساعت هوشمند Dockwatch در سه رنگ طراحی شده و دارای پس زمینه قابل تنظیم و همچنین دوربین 2 مگا پیکسل است.

این محصول دارای اینترنت 3G  یوده و از طریق بلوتوث و وای فای می توان به برخی از شبکه های اجتماعی از جمله واتس اپ دسترسی داشت. کودک می تواند از طریق این سیستم، پیغام های صوتی و تصویری خود را به والدین و همچنین دوستان خود ارسال کند.  این سیستم هوشمند در حال حاضر در وب سایت های جهانی با قیمتی برابر 179 دلار آمریکا به فروش می رسد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد گفت: کارگر باید از امنیت شغلی‌اش مطمئن باشد نه این‌که هر روز این نگرانی از اخراج و بی‌ثباتی در کارش داشته باشد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران اظهار کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» رخ می‌دهد که مهم‌ترین رکن آن هم عناصر انسانی هستند لذا برای تحقق این امر به کسانی که در واحدهای تولیدی و غیرتولیدی فعالیت می‌کنند توجه شود.

وی توضیح داد: باید میزان حقوق کارگران براساس تورم باشد و در تعیین هزینه سبد کالا چنین مولفه‌ای در نظر گرفته شود تا در نهایت زندگی کارگران در وضعیت بهتری قرار گیرد.

منتخب مجلس دوازدهم با بیان این‌که برخی مشکلات در خصوص بیمه کارگران وجود دارد، تصریح کرد: بیمه نشدگان کارگران آسیب‌زا است که ما باید در رسیدگی به لوایح بودجه به این موضوع توجه کنیم و کمکی برای حق بیمه آنها در نظر بگیریم.

حاجی دلیگانی در پایان اظهار کرد: امنیت شغلی کارگران هم موضوع مهمی است نباید شرایط به گونه‌ای باشد که هر روز کارگر نگران ادامه کارش باشد لذا وجود ثبات در کار کارگران و به عبارت دقیق‌تر تضمین امنیت شغلی و بیمه کارگران امری ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • هوش مصنوعی آریتمی قلب را از ۳۰ دقیقه قبل پیش‌بینی می‌کند
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • اصول مراقبت از دندان‌های شیری در کودکان