Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران از اهداء ۵ میلیارد تومان توسط یک خیر برای بازسازی حرم حضرت زینب (س) خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مسعود اسماعیل بیگی گفت: یکی از دوستداران اهل بیت بنام «سیدحسین صمدی»، مبلغ ۵ میلیارد تومان را جهت اجرای طرح مسقف‌سازی صحن حرم حضرت زینب (س) در سوریه متعهد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خیر تهرانی پس از آگاهی از برنامه ستاد بازسازی عتبات عالیات برای مسقف‌سازی حرم حضرت زینب (س) در دیدار با حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آمادگی خود را برای مشارکت در این طرح تا سقف مبلغ ۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

اسماعیل بیگی افزود: این خیر تهرانی پیش از این نیز با اهداء نذورات خود در طرح توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) و چند طرح دیگر بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر مشارکت داشته است.

براساس این گزارش، هموطنان علاقه‌مند به مشارکت در فیض توسعه حرم‌های مطهر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌گیری کد #۲۳۳* (ستاره دویست و سی و سه مربع) اهداء کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عتبات عالیات اسماعیل بیگی حرم حضرت زینب ستاد بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد سهام، ابتکار یزد برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، استاندار یزد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال گفت: برای اولین بار و به ابتکار استان یزد تصمیم گرفتیم برای استفاده از ایده‌های مردمی و مشارکت آنها در حوزه اقتصاد ستادی را با عنوان ستاد سهام تشکیل دهیم.

مهران فاطمی افزود: این ستاد، کمیته‌ها و کارگروه‌های متعددی را دارد که مهمترین آن کارگروه گفتمان سازی، مدل سازی و علمی، عملیات و اجرا و رفع موانع است.

وی ادامه داد: درصدد این هستیم که مغز افزار کار کمیته علمی و مدل‌های موفق در حوزه مدل سازی اقتصاد را احصا کنیم تا با استفاده از اعتماد مردم، سرمایه اجتماعی مردم و مشارکت آنها بتوانیم این طرح‌ها را در حوزه‌های مختلف فعال کنیم.

استاندار خاطرنشان کرد: ما در این ستاد تلاش می‌کنیم تا از کسب و کار‌های خرد تا طرح‌های کلان اقتصادی را ببینیم و از ظرفیت و مشارکت خود مردم استفاده کنیم.

دیگر خبرها

  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ببینید | حاج محسن مرادی مولودی خوانی شبکه دو سیما حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • حال و هوای زائران در حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی (ع) + فیلم
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره
  • مردمی سازی سلامت، گامی به سوی جامعه‌ای سالم‌تر
  • ستاد سهام، ابتکار یزد برای تحقق شعار سال