Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آخرین احکام پرونده‌های مطروحه را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به آرا محرومیت و محکومیت‌های مالی صادره درخصوص متخلفین در بخش‌های مختلف فوتبال که باعث بی نظمی در این حوزه شده اند کمیته اخلاق فدراسیون به شرح جدول ذیل اعلام کرد:

همچنین کمیته اخلاق نسبت به محدودیت‌ها، محرومیت‌ها و جلوگیری از هرگونه فعالیت رسمی، نقل و انتقالات بازیکنان و حضور در ورزشگاه‌های کشور ممانعت بعمل آمده و نتیجه به این کمیته گزارش می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لازم به ذکر است ادامه فعالیت محکومین صرفا پس از اتمام محرومیت و پرداخت جریمه، با اخذ تأییدیه از این کمیته امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!

کمیته استیناف محرومیت سیدحسین حسینی را نبخشید.

طرفداری | سیدحسین حسینی در دیدار استقلال برابر تراکتور غایب خواهد بود.

کمیته انضباطی تصمیم گرفت پس از حواشی بازی استقلال با آلومینیوم اراک، حسینی را یک جلسه به صورت تعلیقی محروم کند اما مصاحبه کاپیتان استقلال باعث شد محرومیت تعلیقی به قطعی تبدیل شود و حالا او در بازی با تراکتور غایب است.

باشگاه استقلال در کمیته استیناف برای این حکم فرجام‌خواهی کرد اما فایده‌ای نداشت و حسینی قطعا در بازی با تراکتور غایب خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها