Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از اسپوتنیک، پایگاه میدل ایست آی انگلیس فاش کرد محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تلاش کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را متقاعد کند به نوار غزه حمله کند که به عنوان بخشی از طرح وی برای منحرف کردن افکارعمومی از کشته شدن جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی بوده است.

 

این رسانه ابراز عقیده کرد جنگ در غزه از جمله تدابیر و سناریوهایی بود که تیم کاری فوق‌العاده سعودی پیشنهاد داده بود، این تیم برای مقابله با افشاگری‌های روزافزون مقامات ترکیه درباره کشته شدن خاشقجی و دست داشتن مستقیم بن‌سلمان در آن تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است طی عملیات سری، ارتش اسرائیل قصد داشت با نفوذ در داخل غزه رهبران حماس را ترور کند که با لو رفتن عملیات بین دو طرف درگیری شدیدی رخ داده و طی آن 7 فلسطینی از جمله یکی از رهبران گروه حماس شهید شدند.

 

در این درگیری همچنین فرمانده اسرائیلی گروه چریکی این رژیم کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

 

در پی این رویداد حماس به تلافی این اقدامات صهیونیست ها 400 فروند موشک را روانه سرزمین های اشغالی کرد و توانست خسارت های بسیاری به آنها بزند.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: میدل ایست آی خاشقجی بن سلمان اسپوتنیک نوار غزه اسرائیل ترکیه عربستان انگلیس حماس فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!

شرکت خودروسازی لوسید موتورز در پرونده‌ای حقوقی تأیید کرد که یک میلیارد دلار دیگر از بزرگ‌ترین سهام‌دارش، یعنی دولت عربستان سعودی، دریافت کرده است. لوسید در تلاش است تا با سرمایه‌گذاری عربستان، بخشی از هزینه‌های سنگین طراحی و تولید خودرو‌های لوکس سدان را جبران کند.

لوسید می‌گوید که Ayar Third Investment، از شرکت‌های وابسته به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان، پذیرفته است که یک میلیارد دلار از سهام این شرکت خودروساز را بخرد. درحال‌حاضر، عربستان حدود ۶۰ درصد از سهام لوسید را دراختیار دارد و با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری جدیدش، نقش پررنگ‌تری در بین سرمایه‌گذاران این شرکت پیدا می‌کند.

پرونده‌ی جدید لوسید در حالی ثبت می‌شود که این شرکت چند هفته پیش به سرمایه‌گذارانش گفت در سال ۲۰۲۴ حدود ۹٬۰۰۰ دستگاه از خودرو‌های برقی سری Air را روانه‌ی بازار خواهد کرد که نشان‌دهنده‌ی رشدی اندک درمقایسه‌با سال ۲۰۲۳ است. لوسید در سال ۲۰۲۳ افزون‌بر ۲٫۸ میلیارد دلار ضرر کرد و سال را با حدود ۱٫۴ میلیارد دلار پول نقد و دارایی‌های مشابه به‌پایان رساند.

سدان‌های لوکس خانواده‌ی Air قیمت زیادی دارند و لوسید برای پیداکردن مشتری با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. در ماه‌های اخیر، این برند چندین‌بار قیمت خودرو خود را کاهش داده است تا فروش آن را افزایش دهد. لوسید می‌خواهد در پایان سال جاری میلادی تولید خودرو شاسی‌بلند Gravity را شروع کند.

منبع: زومیت

tags # خودرو ، محمد بن سلمان سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تونل رسانه‌ای حماس از قلب غزه تا اعماق افکار عمومی جهان
  • علت تصادف مرگبار محور دامغان- جندق انحراف به چپ سواری هیوندا بود
  • انحراف خودروی سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان