Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@02:44:33 GMT

برپایی ۵ نمایشگاه از زلزله کرمانشاه در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۴۰۴

به گزارش وانانیوز، 

 مجموعه نمایشگاه «هناسه دل»؛ روایتی از قصه پرغصه مردم زلزله‌زده کرمانشاه است که با به تصویرکشیدن عکس‌های گروهی از عکاسان برپا شده است.

در این نمایشگاه، ۸٠ تصویر منتخب از عکاسان مهدی قاسمی، مجید عسگری‌پور، احمد بلباسی، محمد زارع، رضا احمدوند و محمد خادم‌الشیخ به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه که تا پایان هفته آینده برقرار است، در موزه امام علی(ع) واقع در خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از میرداماد، خیابان اسفندیار، پلاک ٣۵، از ساعت ۹ تا ١۸ و در موزه علی‌اکبر صنعتی واقع در ضلع شمال غربی میدان امام خمینی از ساعت ۹ تا ١۶ پذیرای عموم علاقه مندان است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، همچنین ایستگاه‌های متروی پیروزی و انقلاب و خانه هنرمندان نیز در ساعات فعالیت، پذیرای عموم علاقه مندان هستند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات توسعه شبکه گاز رسانی در خیابان لطفی واقع در روستای قره حسنلوی روضه چای، جریان گاز  مشترکان واقع در خیابان لطفی و کوچه‌های منشعب از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به مدت ۸ ساعت قطع شده است.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قطعی گاز در ارومیه
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • اعلام جزییات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش