Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه که تعدادشان نزدیک به هزار نفر برآورد می‌شود، در ادامه اعتراضات صنفی خود، صبح امروز (۲۲ اسفند ماه) با حضور در مقابل ساختمان فرمانداری شوش خواسته‌های صنفی خود را مطرح کردند.

به گفته یکی از کارگران، امروز هشتمین روز در ماه جاری است که کارگران این واحد صنعتی و کشاورزی در شهرستان شوش برای پیگیری ۴ ماه حقوق معوقه خود و نامشخص بودن وضعیت مجتمع در ارتباط با تخلف برخی اعضای هیات مدیره و سهامداران مجتمع اجتماع صنفی برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یادآوری اینکه بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کارگر شاغل در مجتمع هفت تپه، ۴ ماه مزد معوقه از کارفرما طلبکارند، افزود: متاسفانه کارفرما در پرداخت مطالبات معوقه کارگران واکنشی از خود نشان نمی‌دهد و در مقابل؛ ما کارگران هفت تپه منتظریم تا شاید مسئولان دولتی در خصوص پرداخت مطالباتمان اقدام مشهودی از خود نشان دهند.

وی افزود: با گذشت هشت روز از دور جدید اعتراضات صنفی‌مان، هنوز کارفرما به وعده خود درخصوص پرداخت مزد معوقه عمل نکرده و ادامه این روند در ماه‌های آتی بر نگرانی کارگران و خانواده‌هایشان افزوده است.

به گفته کارگران؛ خانواده‌های کارگری که با بدعهدی کارفرمای هفت تپه در پرداخت مطالبات کارگران روبرو شده‌اند، کارگران را در این اجتماع همراهی کرده‌اند.

کارگران گفتند: از مسئولان می‌خواهیم به مشکلات کارگران که از پرداخت نشدن۴ ماه مزد معوقه ناشی شده است، به صورت مشهود رسیدگی کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران خوزستان کارگران هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم