Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور ونزوئلا امروز، چهارشنبه از سازمان ملل درخواست کرد برای دسترسی به تجهیزات پزشکی ویژه برای زنان باردار به کاراکاس کمک کند.

به گزارش ایسنا، نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا اظهار کرد: از برنامه توسعه سازمان ملل و سیستم این سازمان درخواست حمایت دارم زیرا همانطور که می‌دانید، دولت امپریالیست آمریکا راه ما را سد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادورو افزود: اگر بخواهم برای حفاظت از زمان باردار تجهیزات پزشکی ویژه خریداری کنم، دولت آمریکا برایمان کمین می‌کند و این روند را کند کرده یا سر راهمان می‌ایستد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، واشنگتن مدت‌ها با سیاست‌های مادورو مخالفت و تحریم‌های متعددی را علیه کاراکاس وضع کرده است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا روز یکم نوامبر به قانونگذاران آمریکایی گفت، دستوری اجرایی را برای اعمال تحریم‌های جدیدی علیه صادرات طلای ونزوئلا امضا کرده است.

ترامپ همچنین افزود، این اقدام در واکنش به تلاش‌های دولت مادورو برای غارت ثروت این کشور در راستای "اهداف مفسدانه‌" صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مادورو ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان با بیان این که امروزه شاخص مرگ مادران در اثر عوارض بارداری و زایمان، یکی از مهم‌ترین شاخص ‎های توسعه در جامعه به شمار می‌آید گفت: یکی از اولویت‌های مهم حوزه سلامت، مراقبت ویژه از مادران باردار نیازمند مراقبت‌های ویژه به شمار می‌رود لذا از ابتدا سال جاری تاکنون هزار و ٣١٣ مورد مراقبت مادران باردار توسط ماما‌ها انجام شده که ٢٣٢ مورد ازآن‌ها مادران مراقبت ویژه و نیازمند پیگیری فوری بوده اند و تعداد دو هزار و١٣٧ مورد مراقبت کودکان زیر ۵سال انجام شده است.
دکتر محمود ولایتی افزود: ٧١٣ دز واکسن روتین کودکان و ١۴٢ دز واکسن هاری در این مدت تزریق و برای ١٨۵ نوزاد ۳ تا ۵ روزه نیز غربالگری انجام شد.
وی گفت:هفت هزارو۴۰٨ بیمار نیز در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان توسط پزشکان ارائه خدمت شدند و ٩٢٢ خدمت سرپایی نیز توسط پرستاران و ۵٣٩مورد بستری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی