Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز گفت: نمایشگاه پوستر و عکاسی با عنوان کارنامه سیاه شیطان بزرگ با هدف بازخوانی مداخلات آمریکا در ایران و جهان به کار خود پایان داد.

میلاد عبدی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به مناسبت سالروز ۱۳ آبان که یادآور، سه رویداد مهم در تاریخ ایران بود نمایشگاه پوستر و عکاسی را تحت عنوان کارنامه سیاه شیطان بزرگ با هدف بازخوانی مداخلات آمریکا در ایران و جهان  به مدت ۱۰ روز از ۱۲ تا ۲۲ آبان ماه در دانشگاه آزاد تبریز آغاز شده بود، به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدی تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه نمایش گذاشتن آثار و پوستر‌های متنوع، سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی «آمریکا و استکبار شناسی» برگزار شد که در این نشست‌ها از اساتید دانشگاه در رشته‌های علوم سیاسی و زبان انگلیسی و معارف اسلامی دعوت به عمل آمده بود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تصریح کرد: در این نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن افتتاح نمایشگاه، سخنرانی با موضوع افول و زوال آمریکا و تبیین نظریه مقاومت انجام دادند.

وی گفت: وحیدی مهر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و حافظ کل قرآن کریم، سخنرانی با موضوع استکبار در قرآن  وهمچنین احمدزاده، استاد گروه علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه آزاد تبریز، سخنرانی با موضوع آمریکا شناسی و نقش صهیونیست‌ها در سیاست‌های آمریکا انجام شد.

این فعال دانشجویی در ادامه بیان کرد: هاشم پور، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، سخنران نشست فلسفه استکبار و همچنین سلماسیه از اساتید گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد تبریز، استاد کارگاه تخصصی استکبار و استعمار شناسی به زبان انگلیسی بودند.

عبدی در خاتمه اظهار کرد: از تمام مسولان و اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز که در برگزاری این نمایشگاه و نشست‌های تخصصی یاری کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم. جامعه اسلامی دانشجویان در نظر دارد برنامه‌های متنوع و جذاب و پر محتوا در زمینه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی و آموزشی  برپا کند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر

به دنبال عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، دانشجویان در اقدامی جالب، با نصب پارچه نوشت‌هایی نسبت به «عملیات وعده صادق» واکنش مثبت نشان داده و اعلام حمایت خود را ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، دانشجویان در اقدامی جالب، با نصب پارچه نوشت‌هایی نسبت به «عملیات وعده صادق» واکنش مثبت نشان داده و اعلام حمایت خود را ابراز کردند.


در متن این پارچه نوشته ها به زبان فارسی و عبری عبارت «אתה מתקרב לסוף הסיפור» یا «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید» آمده است.

اجتماع وعده صادق با حضور دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر در حالی برگزار شد که این  پارچه نوشته بر فراز دانشکده مهندسی مکانیک نصب شده بود.   در مقابل سردر دانشگاه صنعتی شریف و امیرکبیر نیز پارچه نوشته مشابهی قرار داده شد. در مقابل سردر دانشگاه تهران نیز این پارچه نوشته نصب شده بود.

دیگر خبرها

  • «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند