Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:32:00 GMT

کوله رسالت شهدا نباید بر زمین بماند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۵۷۴

کوله رسالت شهدا نباید بر زمین بماند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: کسانی که نقش و جایگاه شهیدان را درک کرده و آن را پذیرفته‌اند و صادقانه برای ادامه رسالت شهیدان تلاش می‌کنند بی‌شک مورد شفاعت شهدا قرار خواهند گرفت و این وظیفه همگانی است که کوله رسالت شهدا بر زمین باقی نماند.

به گزارش ایسنا، چهارمین اجلاسیه کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین که مزین به نام دانشجویان است با حضور سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، مسئولان استان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، جامعه دانشگاهیان و دانشجویان در محل نمایشگاه دائمی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم تأکید دارد که خود مشتری جان و مال اهل ایمان است، اظهار کرد: خداوند برای کسانی که ایمان آورده‌اند حیات طیبه و ابدی را نصیب خواهد کرد لذا بنیاد شهیدان را مرده بدانیم بلکه آن‌ها به‌واسطه اثر خدایی که یافته‌اند جاویدان هستند. سه طایفه انبیا، علما و شهدا اهل شفاعت هستند و می‌توانند در آن دنیا افرادی را که شرایط خاص دارند را مورد شفاعت قرار دهند.اقامه عدالت، توحید، ولایت و هر آنچه که خداوند از ما خواسته ازجمله شرایطی است که موجبات شفاعت بندگان را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه دانشجویان گفت: امروز دانشگاهیان اعم از اساتید، مسئولان دانشگاه‌ها و دانشجویان در این محفل حاضر هستند تا همراهی خود را سبک و سیره زندگی شهدا به‌ویژه شهدای دانشجو اعلام کنند.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: کسانی که در مسیر تحکیم و حراست و توسعه و نشر دین الهی قدم برمی‌دارند مورد شفاعت پیامبران هستند و آنان‌که در مسیر اهل بیت قدم برمی‌دارند مورد شفاعت اهل بیت قرار خواهند گرفت.

وی ابراز کرد: کسانی که نقش و جایگاه شهیدان را درک کرده و آن را پذیرفته‌اند و صادقانه برای ادامه رسالت شهیدان تلاش می‌کنند بی‌شک مورد شفاعت شهدا قرار خواهند گرفت و این وظیفه همگانی است که کوله رسالت شهدا بر زمین باقی نماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پایان تأکید کرد: باید تلاش کنیم سندی برای شفاعت خود در آن دنیا تهیه کنیم که شاید بهترین آن‌ها داشتن دغدغه برای معرفی و حرکت در مسیر قرآن کریم، اهل بیت(ع) و آرمان‌های شهدا باشد تا مشول شفاعت آن‌ها قرار بگیریم.

در ابتدای این مراسم نیز سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) و دبیرکل کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره ۴ هزار و ۵۰۰ شهید دانشجوی کشور اظهار کرد: امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در چهارمین روز برنامه‌های کنگره شهدا یاد و خاطره ۴۰ شهید دانشجوی استان را گرامی می‌داریم.

وی افزود: شهدای دانشجو کسانی هستند که از سر خودآگاهی، اراده و بصیرت در این راه حاضر شده و جان خود را فدا کردند که این ارزش عمل آن‌ها را مضاعف می‌کند.

شاهرخی اظهار کرد: ایثار آگاهانه این ستارگان همیشه درخشان هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد و برماست که یاد و نامشان را گرامی داشته و در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس کنگره شهدای دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!

نساجی و تراکتور در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر از ساعت ۱۶:۳۰ (جمعه) به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر قائمشهری‌ها به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا، نساجی که تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده ماقبل آخر ایستاده بود، ۱۹ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه پانزدهم را تثبیت کرد. تراکتور هم با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم باقی ماند.

نساجی یک تراکتور صفر

مکان: ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

زمان: ساعت ۱۶:۳۰

داور: علی صفایی

گل‌ها:

گل اول نساجی به تراکتور توسط منصور باقری (دقیقه ۶۵):

منصور باقری با ضربه‌ای محکم از روی نقطه پنالتی دروازه تراکتور را باز کرد.

کارت زرد: امیرمحمد هوشمند و منصور باقری

کارت قرمز: -

ترکیب:

نساجی:

لوآن پولی، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران (مهرداد عبدی)، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس زاده

سرمربی: ساکت الهامی

تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری (گستاوو واگنین)، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده (ارسلان مطهری)، مهدی عبدی (مهدی هاشم‌نژاد) و رحمان جعفری

سرمربی: محمد نصرتی

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • مافیای شعرا
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • این چهار نوشیدنی را صبح‌ها مصرف نکنید تا کلیه‌تان سالم بماند