Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@16:16:20 GMT

­هفته کتاب ایران در دارالسلام کاشان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۶۶۰

بیست و ششمین دوره هفته کتاب ایران امروز به صورت رسمی در دارالسلام کاشان، چهارمین پایتخت کتاب ایران برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بیست و ششمین دوره هفته کتاب  ایران امروز به صورت رسمی و با تجدید بیعت کتابداران و اهالی فرهنگ با شهدای هشت سال دفاع مقدس در دارالسلام شهرکاشان، چهارمین پایتخت کتاب ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  شعار هفته کتاب امسال" حال خوش خواندن " است و در این هفته با تجلیل از اهالی فرهنگ، نمایشگاه های متعدد کتاب در سراسر کشور برگزار می شود.  اجرای طرح پاییزه کتاب از جمله برنامه های این هفته است.  برنامه های هفته کتاب که از فردا آغاز می شود تا اول آذر ادامه خواهد داشت.
 در برگزاری این دوره از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نزدیک به 60 سازمان و نهاد مشارکت دارند.  نهادهای خصوصی و دولتی مانند نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سازمان اوقاف، شهرداری‌ها، آموزش و پرورش در این دوره از هفته کتاب مشارکت خواهند داشت. 
با مشارکت کتاب فروشی‌های در سطح شهرستان کاشان، مراسم جشن امضای کتاب برگزار می‌ شود.  جشن تخفیف کتاب، صبحگاه کتاب در مدارس، دیدار با نویسندگان و صاحب مشاغل مربوط به حوزه کتاب از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در کاشان خواهد بود.  پس از شهرهای اهواز، نیشابور و بوشهر، امسال کاشان به عنوان چهارمین پایتخت کتاب ایران معرفی شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هفته کتاب ایران کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» 

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1403 نیز خواهد بود.

لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (1402) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم»‌ برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • «شب سعدی» در کاشان برگزار می‌شود
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌