Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نوروززاده، اختیارات مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی را به حسین ابویی مهریزی، معاون مدیر عامل این شرکت تفویض کرد.

 در نامه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خطاب به ابویی آمده است:

نظر به سوابق و تجربیات مفید جنابعالی  و به استناد ماده ۲۶ اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، به منظور اداره عملیات مختلف شرکت به موجب این حکم اختیارات و وظایف مصرحه خود در اساسنامه را به جنابعالی تفویض می نمایم، امید است با اتکال به خداوند منان و بهره گیری از توان نیروهای شرکت در انجام این مهم موفق وپیروز باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، با توجه به الزام اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که رضا نوروززاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی را نیز شامل می‎شود، وی تا تعیین مدیرعامل جدید، اختیارات مربوطه را تفویض کرده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورد فروش ۱۰.۴ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی جم‌پیلن در ۱۴۰۲

شرکت پتروشیمی جم‌پیلن از برآورد سود خالص ۵.۳ هزار میلیارد تومانی و فروش ۱۰.۴ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی جم‌پیلن، این شرکت در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب دستاوردهای ارزشمندی همچون طراحی و تولید دو گرید تخصصی تازه، تحقق سود خالص ۱۲ ماهه بودجه سال ۱۴۰۲ و معادل ۱۲ ماهه ۱۴۰۱ تنها در طول ۹ ماه، تثبیت رتبه نخست در تولید و عرضه انواع گریدهای پلی‌پروپیلن و افزایش ۳۸ درصدی سود خالص ۹ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ شده است.

افزون بر این، افزایش ۶ درصدی رضایت مشتریان با تکیه بر فعالیت‌های نوآورانه و افزایش کیفیت محصولات، پیش‌بینی سود خالص ۵.۳ هزار میلیارد تومانی و فروش ۱۰.۴ هزار میلیارد تومانی طی سال ۱۴۰۲، کسب رتبه نخست در تحقق نسبت سود خالص، همچنین درآمد فروش به بودجه مصوب بین شرکت‌های پتروشیمی کشور در نیمه نخست امسال و داخلی‌سازی حدود ۴۴۰ قطعه از دیگر موفقیت‌های شرکت پتروشیمی جم‌پیلن در سال ۱۴۰۲ بوده است.

دیگر خبرها

  • یک پرسپولیسی مدیرعامل سایپا شد
  • بهره برداری از طرحهای عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر
  • مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع مس سونگون برگزار شد
  • برآورد فروش ۱۰.۴ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی جم‌پیلن در ۱۴۰۲
  • سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۷۵ هزار میلیارد تومان می‌شود
  • توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان مهریزی
  • مهم برای بورس؛ لغو معافیت علی الحساب شرکت‌های پتروشیمی و شیمیایی
  • نشست مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اصحاب رسانه
  • رشد ۷ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۷درصدی تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۲/ رفع چالش نقدینگی ۱۶ هزار واحد صنعتی با عرضه اعتباری ۸۰ همتی