Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@22:56:58 GMT

بزرگداشت مرحوم علامه محمدتقی جعفری برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۷۵۶

بزرگداشت مرحوم علامه محمدتقی جعفری برگزار می شود

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی،امروز چهارشنبه ۲۳ آبان مراسم بزرگداشتی برای مرحوم علامه محمدتقی جعفری برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشت مرحوم علامه محمدتقی جعفری، متفکر، فقیه و مولوی‌پژوه را با حضور علما، استادان، فرهیختگان و ‏دوستداران علم و دانش برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش علامه جعفری از جمله مفسران به نام نهج البلاغه بود و  میرزا حسن موسوی بجنوردی، شیخ محمدکاظم شیرازی، سید عبدالهادی شیرازی، آیت‌الله سید ابوالقاسم خویی، شیخ مرتضی طالقانی، علی محمد بروجردی، میرزا حسن یزدی، سید جمال الدین گلپایگانی، سید محمد هادی میلانی، میرزا حسن موسوی بجنوردی، آیت‌الله شهیدی و سید محسن حکیم و آقا میرزا علی اکبر اهری از جمله استادان او بودند.

 

علامه جعفری که در طول دوران حیات پربارش کتب بسیاری در باب فقه ، فلسفه و عرفان تالیف کرد، سال ۱۳۷۷ به دلیل ابتلا به سرطان زمانی که در انگلستان تحت درمان بود درگذشت. پیکر او سپس به ایران منتقل شد و در حرم امام رضا(ع) دفن شد.


این مراسم روز چهار‌شنبه 23 آبان‌ماه 1397، از ساعت 17:30 الی 19:30 در تالار اجتماعات شهید مطهری ‏انجمن ‏واقع در خیابان ‏ولی‌عصر(عج)، پل امیر بهادر، خیابان سرلشکر علی‌اکبر بشیری، شماره 71‏‎ ‎برگزار ‏می‌شود.‏

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان خوزستان شیراز اردبیل افتتاح پروژه کردستان طرح 550 هزار هکتاری هفته کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد اجلاس جهانی گردشگری علامه محمدتقی جعفری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی

(تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم بزرگداشت مرحوم زهرا شجاعی
  • مسافران نوروزی روزه‌دار پای سفره افطار علامه محمدتقی بهلول گنابادی
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • تصاویری از مراسم تشییع مرحوم زهرا شجاعی
  • (تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی
  • جزئیات مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی اعلام شد
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم که بود؟
  • قاضی ای که طی‌الارض می‌کرد و مورد تایید امام خمینی بود
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم