Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید گلبهار گفت: ظرف دو سال اخیر بخش خصوصی در حوزه های مختلف اجرای پروژه های عمرانی این شهرجدید در مجموع به میزان هزار و 41 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

هومن گریوانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان در قالب انعقاد قرارداد سه پروژه مشارکتی به ارزش 522 میلیارد ریال، سه پروژه سرمایه گذاری به ارزش 240 میلیارد ریال و سه تفاهمنامه به ارزش 279 میلیارد ریال در حال هزینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: سه پروژه مشارکتی با توجه به نیاز شهرجدی گلبهار به ساخت و ایجاد فضاهای تجاری اداری در حال اجرا است. همچنین سه پروژه تجاری دیگر به ارزش 240 میلیارد ریال با مشارکت مستقیم بخش خصوصی در گلبهار اجرا و بهره برداری شده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید گلبهار ادامه داد: دو تفاهمنامه به امضا رسیده در خصوص اجرای پروژه های خدماتی به ارزش 279 میلیارد ریال نیز شامل ساخت مکانی با کاربریهای آموزشی، ورزشی و تجاری و دیگری مکانی با کاربری تجاری اداری می باشد که در حال اجرا است.
وی به پروژه های دارای مطالعات اقتصادی و بسته سرمایه گذاری موجود نیز اشاره و بیان کرد: در این چارچوب 25 پروژه با کاربریهای مختلف تجاری، تجاری اداری، بهداشتی درمانی، توریستی تفریحی، ورزشی، مسکونی و اقامتی با سرمایه گذاری 15 هزار میلیارد ریال در شهرجدید گلبهار قابلیت اجرایی دارند.
گریوانی گفت: واحد سرمایه گذاری شرکت عمران شهرجدید گلبهار برای جذب سرمایه گذار و همچنین معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در حال انجام برنامه ریزی مدون است که انجام مطالعات اقتصادی و همچنین پیگیری در جهت تدوین بسته مشوقهای سرمایه گذاری از مهمترین اقدامات در این راستا بوده است.
وی افزود: انواع مدلهای مشارکتی، تهیه مطالعات اقتصادی برای هر یک از پروژه ها، اخذ مجوز و دریافت پروانه از شهرداری، پشتیبانی از سرمایه گذار در مراحل اجرای کار از مهمترین موارد حمایتی شرکت عمران شهر جدید گلبهار از سرمایه گذاران است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید گلبهار ادامه داد: زمینی به مساحت 50 هکتار از اراضی موجود در حریم شهر برای ساخت نیروگاه 25 مگاواتی خورشیدی به منظور استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر نیز امکانسنجی شده و همچنین ساخت یک بیمارستان فوق تخصصی به منظور ارائه خدمات درمانی با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته و در این راستا جلسات متعددی با سرمایه گذاران خارجی و داخلی برگزار شده است.
شهرجدید گلبهار که برای جمعیت 200 هزار نفر و قابل توسعه تا 400 هزار نفر اجرا شده با وسعت چهار هزار هکتار در 35 کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - قوچان واقع است.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شهرجديد گلبهار سرمايه گذاري مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، محمد الله‌بخش در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید جلبک موضوعی دانش‌بنیان است که به دنبال آن هستیم، افزود: بحث پرورش ماهیان خاویاری نیز مطرح شده و در قزل‌اوزن اقدام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حوزه شیلات فرصت فراهم شده تا همکاری خوبی در زمینه مطالعات پروژه‌‍ها با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم، بر لزوم استفاده از توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مطالعات پروژه‌های شیلات استان اردبیل تاکید کرد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص راه‌اندازی رشته شیلات در این دانشگاه گفت: به دنبال جذب اعضای هیات علمی در این حوزه هستیم.
اسماعیل چمنی در ادامه کمک به توسعه شیلات استان را بسیار بااهمیت برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در همین راستا همکاران توانمند ما در حوزه پرورش زالو و جلبک می‌توانند کمک حال شیلات باشند، در عین حال شیلات می‌تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه استفاده کند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی در حوزه شیلات بسیار مهم است، گفت: دغدغه اصلی ما در دانشگاه ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی است.
جبرائیل رزمجو با بیان اینکه این ارتباط هر چه قوی باشد به نفع دانشگاه، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی خواهد بود، افزود: این ارتباط باعث به حداقل رسیدن مشکلات دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی شده و زمینه پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.
اردبیل استانی غیرساحلی بوده ولی دارای منابع آبی و استعداد‌های بالقوه کشاورزی و آبزی پروری است. بیش از ۳۰۰ واحد مزرعه و ۴۰۰ استخر پرورش ماهی در استان اردبیل فعال بوده و چند سد معیشتی نیز در این زمینه بهره برداری شده است.
۱۷۱ مورد قنات، ۴۵ سد، پنج هزار و ۳۰۰ چاه و یک هزار و ۶۳۶ چشمه در استان اردبیل وجود دارد که می‌تواند نوید بخش افزایش تولیدات در بخش شیلات باشد.

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل