Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع بازنشستگی محمدناصر نیکبخت استاندار فعالی همدان، گفت: استاندار جدید همدان امروز تعیین می شود و غیر بومی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل راه و شهرسازی همدان افزود: دولت تصمیم گرفته که هیچ استاندار بومی در استان ها در نظر گرفته نشود و این دولت تدبیر و امید است که باید تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در پیشبرد امور به حزب و گروه و سیاست و بومی و غیربومی بودن توجه نکنیم بلکه باید استان را به سمت توسعه پیش ببریم.
حاجی بابایی اضافه کرد: نمایندگان نیز موظف هستند در راه پیشرفت استان تلاش کنند و اینگونه نیست که به طور حتم تعیین استاندار با میل ما باشد.
به گزارش ایرنا، حدود پنج سال پیش در چنین روزهایی با حکم وزیر کشور سکان مدیریت استان همدان از محمدعلی آزاد به محمدناصر نیکبخت واگذار شد؛ مردی که در روزهای اخیر نام وی در فهرست مدیران بازنشسته و در شرف جابجایی مطرح شده است.
ارتقای رتبه همدان در دریافت تسهیلات رفع موانع تولید، میزبانی متعدد از وزیران و مسئولان رده بالای دولتی و اخذ موافقت های مناسب، نشست های متعدد با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در همدان و تهران، رشد واگذاری مناصب و مسئولیت های اداری به بانوان، توجه و علاقه مندی به ورزش با هدف نشاط افزایی جوانان، سپردن مسئولیت ها به مدیران با تجربه و امتحان پس داده و اهتمام فراوان به تکمیل طرح های نیمه تمام بخشی از تلاش های پنج ساله و به ثمر نشسته نیکبخت در مسیر رسیدن همدان به توسعه پایدار است.
از دیگر سو تکمیل راه آهن تهران - همدان، تکمیل سه سد و 9 مجتمع آبرسانی، رشد 26 درصدی تعداد واحدهای فعال تولیدی، گازدار شدن 994 روستا و انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب همدان به نیروگاه مفتح، توسعه گردشگری و میزبانی از 2 رویداد بزرگ جهانی گردشگری در سال 2018 نیز بخش دیگری از کارنامه موفق وی در همدان است.
پس از توجه به مشکلات تولیدی، صنعتی و خدماتی به عنوان چرخه اصلی اقتصادی استان همدان، نیکبخت با هدف رسیدن به اقتصادی پویا، رفع موانع تولید را در اولویت قرار داد؛ گامی مهم که نتیجه آن، تحسین فعالان اقتصادی و صنعتی را برانگیخت.
نیکبخت برای تحقق این هدف و استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه فعال که می توانند سهم قابل توجهی از بار اقتصادی کشور را بر دوش بکشند، کارگروه های تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان را با جدیت فعال کرد تا چرخ به خواب رفته تولید دوباره به حرکت در آید.
در این بین آنچه که بیش از همه باید مد نظر قرار گیرد، حفظ و فعال تر کردن واحدهای تولیدی موجود است که برغم شرایط تحریم همچنان پابرجا مانده و از چرخه اقتصاد کشور کنار نکشیده اند.
این خبر در حال تکمیل است ...
7523/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی حاجی بابایی دولت تدبیر و امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی مصمم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید مجید هدایت امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها اظهار کرد: فعال شدن بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه مشوق‌های اقتصادی را مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه است، افزود: زیرساخت‌های بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور اضافه کرد: فعال شدن بازارچه موجب رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

هدایت ادامه داد: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است زیرا می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان، زمینه رشد اقتصادی را فراهم سازد.

وی افزود: یکی از ا, لویت‌های وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در این راستا تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 747696

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان