Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@13:50:15 GMT

سنگینی قیمت ۵ میلیون یورویی روی دوش کاوه رضایی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۸۵۹

سنگینی قیمت ۵ میلیون یورویی روی دوش کاوه رضایی + عکس

یک رسانه ورزشی بلژیک به ارزیابی شرایط کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی در کلوب بروژ پرداخت. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فوتبال نیوز بلژیک، کلوب بروژ تابستان گذشته میلادی چند خرید جالب انجام داد که برخی از آنها توانستند در ترکیب اصلی این تیم جایی برای خود پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی گران‌ترین خرید کلوب بروژ ارزش افزوده‌ای نداشت و تاکنون فقط یک گل به ثمر رسانده است.

در ادامه این مطلب آمده است: کاوه رضایی بیش از هر انتقال تابستانی دیگری نمی‌تواند انتظارها را در کلوب بروژ برآورده کند. این بازیکن ایرانی تابستان گذشته میلادی با قراردادی به ارزش 5 میلیون یورو از شارلوا به کلوب بروژ انتقال یافت تا گران‌ترین خرید لقب بگیرد. مهاجمی که به نظر می‌رسید گلزنی کند اما به سختی در ترکیب اصلی کلوب بروژ جا پیدا می‌کند. شاید در مسیر انتقال به کلوب بروژ انگیزه بزرگ خود را از دست داده و فقط یک گل برای تیم جدیدش به ثمر رساند. او تاکنون ارزش‌های خود را در کلوب بروژ به اثبات نرساند. البته قیمت قرارداد انتقال کاوه رضایی شاید روی دوش این بازیکن سنگینی می‌کند.

سایت فوتبال نیوز بلژیک سپس با اشاره به قیمت رکوردی کان داردن، مهاجم سال‌های قبل کلوب بروژ و نگاه ویژه هواداران به او درباره کاوه رضایی نوشت: ما با چنین قیمتی به شما نگاه می‌کنیم و انتظار هواداران بسیار بالا است. می‌خواهند که متمایز از دیگران باشید. اگر هم عملکرد تیم گذشته خود را هم داشته باشید مخالفان جور دیگری نزد شما می‌آیند.

این رسانه بلژیکی سپس نظرسنجی با این پرسش که آیا کلوب بروژ برای خرید کاوه رضایی پول زیادی پرداخت کرده است ترتیب داد. نتیجه این نظرسنجی حاکی از آن است که 90 درصد هواداران کلوب بروژ معتقد هستند پول زیادی برای خرید کاوه رضایی پرداخت شد.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از پرداخت ۹۶ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: از مجموع ۱‌.۸۶۸ میلیارد تومان بهای برگ سبز خریداری شده معادل ۱.۷۸۰ میلیارد تومان به حساب چایکاران واریز شده است.

به گفته او، شورای قیمت گذاری قیمت خرید هر کیلو برگ سبز درجه یک را با افزایش ۳۰ درصدی ۱۸ هزار تومان و درجه دو را ۱۵ هزار تومان برای سال ۱۴۰۳ اعلام کرده است.

حسنی با بیان اینکه برداشت برگ سبز چای از ابتدای اردیبهشت آغاز می‌شود، افزود: برآوردها حاکی از آن است که امسال میزان تولید چای خشک به ۳۶ هزارتن برسد.

مدیراجرایی سندیکای چای ادامه داد: با توجه به رسوب چای در کارخانجات, استقراض کارخانه‌ها برای پرداخت مطالبات و بدهی بانکی و بدهی سازمان چای خواستار اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی هستیم‌.

او گفت: اولویت واردات چای با خریداران چای داخلی است، لذا واردکنندگان چای خارجی باید اقدام به خرید چای داخلی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ◄ جهش قیمت کامیون و تریلی از زیر 500 میلیون به باشگاه میلیاردی ها !
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد