Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@11:35:13 GMT

راهداران اردبيلي براي فصل سرما آماده شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۸۹۰

راهداران اردبيلي براي فصل سرما آماده شدند

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اردبيل از آمادگي کامل راهداران اين استان براي خدمت رساني در فصل سرما خبر داد.

به گزارش ايرنا ، علي رحمتي روز چهارشنبه در بازديد از تجهيزات و ماشين آلات اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي مشگين شهر گفت: استان اردبيل جزو استان هاي سردسير در کشور است که معمولا جاده اي اين منطقه زودتر از ساير استان ها درگير مشکلات راهداري مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي با بسيج تمام امکانات خود از جمله بکارگيري 120 گروه آماده خدمت رساني در جاده هاي استان مي باشد.
وي اظهار داشت: 250 دستگاه خودرو راهداري با بهره گيري از 458 نيروي انساني بزودي در جاده هاي استان مستقر مي شوند.
رحمتي همچنين گفت: امسال با هدف نمک پاشي در مواقع ضروري بيش از 14 هزار تن نمک خريداري شده و در آشيانه هاي نمک در مناطق مختلف استان انبار شده است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه تا پايان سال جاري پاسگاه پليس راه گرمي به بيله سوار با صرف 40 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد از اتمام عمليات ساختماني پاسگاه پليس راه اردبيل ، سرچم و اردبيل ، نمين خبر داد.
او با بيان اينکه شهرستان مشگين شهر با دارا بودن بيشترين طول راه هاي ارتباطي استان همچنان فاقد پاسگاه پليس راه دايم مي باشد گفت: در صورت تامين زمين مورد نياز توسط فرمانداري ، اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان آماده احداث پاسگاه پليس راه مي باشد.
7117/6018
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن روزه اولی ۳۰۰ دختر و پسر اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این جشن معنوی، جمعی از دختران و پسرام روزه اولی، برای ماندگاری در مسیر معنویت و نزدیکی به پرودگار مهربان دعا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • ناامیدی هلند از استرداد پرومس توسط امارات
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • جشن روزه اولی ۳۰۰ دختر و پسر اردبیلی
  • افزایش ۵۰ درصدی اعتبار طرح‌های عمرانیِ راهداری استان اردبیل
  • ۵۶۴ هزار تردد در جاده‌های استان اردبیل ثبت شد
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • تردد روان در محور‌های گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان