Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: دومین جشنواره ملی اردویی عکس‌نگاران برای دومین سال متوالی در سه بخش طبیعت، چشم‌انداز و بخش ویژه سیستان و بلوچستان در آذرماه جاری برگزار خواهد شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

حسین مسگرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: سال گذشته در کنار رسانه یکی از جشنواره‌ها و رویدادهایی که به معرفی استان پرداخت جشنواره ملی اردویی عکس نگاران بود که قرار است امسال برای دومین سال متوالی در سه بخش طبیعت، چشم انداز و بخش ویژه سیستان و بلوچستان در آذرماه جاری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پس از فراخوان جشنواره 400 نفر از عکاسان سراسر کشور برای حضور در سیستان و بلوچستان و عکاسی از مناظر و صحنه‌های استان اعلام آمادگی کردند افزود: در نهایت از این تعداد 35 نفر عکاس انتخاب شدند همچنین 15 نفر دیگر نیز به صورت خود جوش برای حضور در این اردو به استان آمدند.

وی عنوان کرد: این عکاسان در قالب یک اردوی چهار روزه در منطقه سیستان مرکز استان و جنوب سیستان و بلوچستان به عکاسی پرداختند که در نهایت آثار برگزیده انتخاب و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

وی از برگزاری دوره دوم جشنواره ملی عکس نگاران در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال نیز عکاسان منتخب از نهم آذرماه وارد زاهدان می‌شوند و به انتخاب خودشان در یکی از شهرستان‌های زابل، زاهدان، ایرانشهر، سراوان و چابهار به عکاسی خواهند پرداخت.

مسگرانی گفت: خوشبختانه سال گذشته عکاسانی که برای عکاسی است مناظره سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده بودند در فضای مجازی و بسیاری از جشنواره‌های دیگر به معرفی استان پرداختند و می‌توان گفت عکس‌های این جشنواره انعکاس خوبی در سطح جهانی پیدا کرده بود.

مدیرکل فرهنگ ارشاد ‌سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جایگاه تصویر و عکس و کاربردی که امروزه دارد بسیار مثمرثمر است گفت: به همین دلیل تصمیم گرفتیم با استفاده از عکس به جهان نشان دهیم سیستان و بلوچستان استانی محروم نیست بلکه محروم نگه داشته شده است.

وی از بخش ویژه‌ای در این جشنواره خبر داد و عنوان کرد: عکسانی هم که قبلا از هر یک از مناظر استان عکس گرفته‌اند می‌توانند در این جشنواره شرکت و با عکاسان دیگر به رقابت بپردازند. آثار شرکت‌کنندگان 14 آذرماه توسط سه داور ملی و یک داور استانی ارزیابی می‌شود و در اختتامیه جشنواره از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ ز

R7843/P41362/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بارندگی‌های جدید در راه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • دومین مرحله سراسری کتابت قران کریم در سیستان و بلوچستان
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • نمایشگاه خوشنویسی تقریر عشق در شیراز برگزار می‌شود