Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@16:36:33 GMT

کتاب های پنج شخصیت ایرانی رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۹۹۸

کتاب های پنج شخصیت ایرانی رونمایی می شود

در برنامه «پنج شب، پنج کتاب، پنج شخصیت» در کتابخانه ملی کتاب های آیت الله محقق داماد، غلامحسین ابراهیمی دینانی ، رضا داوری اردکانی ، نصرالله پورجوادی و محمدرضا شفیعی کدکنی رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به مناسبت هفته «کتاب و کتابخوانی» رونمایی از ۵ کتاب از آثار آیت الله محقق داماد، غلامحسین ابراهیمی دینانی ، رضا داوری اردکانی ، نصرالله پورجوادی و محمدرضا شفیعی کدکنی را با عنوان‌ پنج شب، پنج کتاب، پنج شخصیتِ بی‌بدیل و سرمایه نمادین کشور برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی ۵ شب به مناسبت هفته «کتاب و کتابخوانی» رونمایی از پنج کتاب موخر پنج شخصیت ارزنده و ارزشمند ایران؛ آیت الله محقق داماد، غلامحسین ابراهیمی دینانی ،  رضا داوری اردکانی ، نصرالله پورجوادی و محمدرضا شفیعی کدکنی را با عنوان‌ » پنج شب، پنج کتاب، پنج شخصیت» برگزار می کند.

 

بر اساس برنامه ریزی و به ترتیب شنبه ۲۶ آبان ماه ساعت ۱۷ رونمایی از کتاب «مکتب اجتهادی آخوند خراسانی» نوشته «آیت الله محقق داماد» با سخنرانی اکبر ثبوت، رحیم نوبهار، داوود فیرحی و علی ططری، یکشنبه ۲۷ آبان ماه ساعت ۱۷ رونمایی از کتاب «وحدت هستی و هستی واحد» نوشته «غلامحسین ابراهیمی دینانی» با سخنرانی سید مصطفی محقق داماد، حسن سید عرب، علی اوجبی و عبدالله صلواتی، دوشنبه ۲۸ آبان ماه ساعت ۱۵ رونمایی از کتاب «خرد و توسعه» نوشته «رضا داوری اردکانی» با سخنرانی بیژن عبدالکریمی، حسین کلباسی اشتری و محمدزارع شیرین کندی، روز سه شنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۷ رونمایی از کتاب «قوت دل و نوش جان» نوشته «نصرالله پورجوادی» با سخنرانی کاظم موسوی بجنوردی، بهاالدین خرمشاهی، جمشید کیانفر و احمد پاکتچی و روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۸ رونمایی از کتاب «رسوم دارالخلافه: نقش آیین های ایرانی در نظام خلافت اسلامی» نوشته «محمدرضا شفیعی کدکنی» با سخنرانی سید علی موسوی گرمارودی، هادی خانیکی، علی بهرامیان و فرهاد طاهری در موزه کتاب و میراث مکتوب ساختمان کتابخانه ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: خوزستان استان همدان طرح 550 هزار هکتاری اسحاق جهانگیری کانون های مساجد افتتاح پروژه اردبیل شیراز نهم ربیع الاول مهدویت سازمان اسناد و کتابخانه ملی رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسین خلج دانش آموخته دانشگاه استنفورد آمریکا و مجری طرح گفت: در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش حجم اطلاعات در شبکه‌های مخابراتی به‌کارگیری بهینه و هوشمند ساختارهای نوین بیش از پیش مورد نیاز است. بر همین اساس عملاً هیچ شبکه مخابراتی را نمی‌توان یافت که بتواند بدون به‌کارگیری از این ساختارها به‌صورت کارا سرویس ارائه کند.

وی افزود: در این طرح، یک کانال چند کاربره در نظر گرفته می‌شود که در آن قابلیت همکاری میان گره‌های شبکه وجود دارد. این شبکه از طریق یک شبکه وسیع‌تر به ساختار مرکزی شبکه متصل می‌شود. همچنین در این شبکه‌ها مشخصات بده بستان میان نرخ ارسال در کانال و بار ارتباطی در شبکه پشتیبان ارائه می‌شود.

خلج ادامه داد: بل روش‌های متمرکز برای انجام همکاری، تمامی اطلاعات در یک گره تجمیع شده و گره مذکور به پردازش کل داده‌ها می‌پردازد. علاوه بر موارد گفته شده، کنترل از طریق این شبکه‌ها هم از اهمیت خاصی به‌خصوص در شبکه‌های نسل پنجم برخوردار است.

وی اضافه کرد: در این طرح به بررسی ساختارهای نوین به‌کارگیری شبکه‌های این حوزه پرداختیم. کاربردهای این حوزه به‌صورت زیربنایی، هم ساختارهای ابری موبایل و هم ساختارهای سلولی را که در نسل‌های ۵ و مابعد آن مطرح می‌شوند، شامل می‌شود.

مجری طرح خاطر نشان کرد: با گذر شبکه‌های مخابراتی از ساختارهای سنتی به ساختارهای نوین که بر اساس قابلیت‌های انعطاف‌پذیری طراحی می‌شوند، نیاز به شناخت عمیق‌تر این شبکه‌ها اهمیت ویژه‌ای یافته است و به‌ عنوان دو نمونه اصلی این نیاز حیاتی می‌توان به شبکه‌های موبایل نسل پنجم و شبکه‌های زیرساخت اشاره کرد.

طرح پژوهشی «مدیریت و کنترل توزیع شده بر روی شبکه‌های مخابراتی» با هدف بهینه‌سازی انرژی و بهبود کارکرد دستگاه‌های الکترونیکی و مخابراتی با حمایت بنیاد ملی علم ایران انجام شد.

کد خبر 6087532 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد