Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:50:32 GMT

اجرای طرح پلاک گذاری مسکن روستایی در تایباد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۰۰۱

اجرای طرح پلاک گذاری مسکن روستایی در تایباد آغاز شد

مشهد- ایرنا- فرماندار تایباد گفت: اجرای طرح پلاک گذاری واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان در قالب شماره کدپستی 10 رقمی آغاز شد.

حسین شرافتی راد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چارچوب اجرای این طرح با همکاری اداره پست و بخش خصوصی و قرار است تمامی واحدهای مسکونی روستایی شهرستان تایباد تا پایان سال پلاک گذاری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طرح پلاک گذاری واحدهای مسکونی در سطح 35 روستا شامل بخش مرکزی با 22 روستا و میان ولایت با 13 روستا برای بیش از 10 هزار و 200 واحد انجام می شود.
فرماندار تایباد یکسانسازی و تسهیل در امر خدمات رسانی در راستای دستیابی به خدمات دولت الکترونیک را هدف این طرح ذکر و بیان کرد: در این چارچوب تعیین نشانی دقیق و خوانایی آدرس منزل، شتاب در امر توزیع قبوض و مرسولات پستی، شناسنامه دار شدن املاک، تسهیل در امر خدمات رسانی در مواقع اضطراری از قبیل فوریتهای امداد و نجات، آتش نشانی و خدمات پزشکی، ارائه خدمات مطلوب و سریع از جانب سازمانها و نهادهای دولتی، زیبا سازی محیط و یکسانسازی را از دیگر اهداف اجرای طرح پلاک گذاری برشمرد.
مرکز شهرستان 120 هزار نفری تایباد در فاصله 228 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد مرکب از دو شهر، دو بخش مرکزی و میان ولایت 35 روستا دارد. 36 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
7494/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد روستاها تايباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد

حسین اصغری رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب گفت: در پی ریزش چاه مجتمع آبرسانی، روستا‌های جارچلو، قرمز خلیفه علیا و سفلی دچار و قطعی آب‌شرب شدند که بلافاصله اقدامات لازم برای برقراری دوباره آب‌شرب پایدار در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به جمعیت ۷۶۵ خانواری این سه روستا، اضافه کرد: عمر مفید چاه تأمین‌آب این روستا به دلیل استفاده بیش از حد سپری و دچار ماسه‌دهی شده بود که اکیپی از اداره آب و فاضلاب و اتفاقات ضمن حضور در محل اقدام به حل مشکل کردند.

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب بیان کرد: به‌منظور کاهش هزینه و تسریع در رفع مشکل به وجود آمده، اقدام به لوله‌گذاری به طول ۲۰۰ متر و تأمین آب شرب از محل تصفیه‌خانه شد.

اصغری با بیان اینکه هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد، ادامه داد: آب شرب پایدار این روستا‌ها تأمین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی