Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:43:04 GMT

امروز ایران اسلامی قدرت اول نظامی منطقه است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۰۱۳

امروز ایران اسلامی قدرت اول نظامی منطقه است

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین روز از کنگره سه هزار شهید قزوین با محوریت اجلاسیه دانشگاهیان روز چهارشنبه با حضور سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، آیت الله علی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبریف نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، اساتید و دانشجویان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در این اجلاسیه اظهار کرد: کنگره باشکوهی در استان قزوین برگزار شده و امروز بدون شک یکی از کارها که می تواند روحیه معنوی را احیا کند این کنگره هاست.

وی افزود: ملت ایرات ۳۰۰ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است، شهدا با جان خود امنیت را به ارمغان اوردند و امروز هم می توانند معنویت جامعه را بیشتر کنند باید تلاش کنیم تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه امروز دانشگاهیان میزبان کنگره هستند تبیین وظیفه شما در این شرایط ضروری است، گفت: در آستانه جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم. در این چهار دهه دشمنی ها ادامه یافته و ملت بیشترین سختی و فشارها را تحمل کرده است.

وی یادآور شد: کسانی که توانستند دشمنی های آمریکا، عربستان و انگلیس را خنثی کنند امروز هم در برابر دشمنان ایستاده اند. کسانی که محور مقاومت در برابر دشمن بودند نسل جوان بودند که رسالت خود را انجام دادند و اقتدار و امنیت را به ارمغان اوردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جوانان فرمان و تدبیر امام راحل را عمل کردند و پشت سر امام ایستادند و همه فشارها را تحمل کردند و عده ای از همان نسل، راهشان را ادامه دادند مانند تهرانی مقدم در عرصه علم و فناوری حرکت کردند تا محدودیتهای علمی و هسته ای را تکمیل کنند و ما به استقلال رسیدیم.

وی تصریح کرد: نسل اول انقلاب دشمنی ها را فهمیدند گوش به فرمان امام مشکلات را حل کردند و امروز هم باید دشمنی ها را که در عرصه اقتصادی است خنثی کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت در گذشته همه پای کار امدند و مشکلات را حل کردند و امروز هم باید همین کار ادامه دهیم.

سردار حاجی زاده اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در منطقه قدرت اول است و در خیلی از حوزه های هسته ای و تسلیحاتی در مقام ها برتر قرار دارد، سبدی از تنوع موشکها را داریم موشک میان برد، بالستیک، کروز زمین به زمین، ضد شناور داریم که با محوریت نسل اول ساخته شده است.

وی ادامه داد: در حوزه پهباد ها در منطقه شاخص هستیم و از قدرتهای طراز اول جهان جلو زده ایم، در برخی نمونه ها از ایده تا محصول کار خودمان است مثل پهباد بمب افکن و این افتخار محصول تفکر و تلاش جوانان نخبه کشور است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در رادارها کاملا خودکفا هستیم، در همه تسلیحاتی که در ایران تولید می شود از نظر قیمت رقابت می کنیم و قیمت ما یک سوم دنیاست یک زمان اجازه واردات تسلیحات را نداشتیم و امروز بخاطر تحریم اجازه صادرات نمی دهند.

وی یادآور شد: سامانه های پدافندی ما ایرانی است و این افتخاری بزرگ است. مطمئن باشید اگر اینها ایرانی نبود جلوی تولیدش را می گرفتند.

سردار حاجی زاده گفت:برای خودروی معمولی به ما قطعه نمی دهند چون وابسته ایم اما در حوزه نظامی اینگونه نیست. عربستان سومین بودجه نظامی را بعد از امریکا و چین با ۵۶ میلیارد دلار به خود اختصاص داده اما برایش قدرت ایجاد نکرده است و هنوز وابسته به غرب است در این مسیر کار کرده ایم اگر شهید تهرانی مقدم ها با کوچکترین مشکلات کار را کنار می گذاشت به اینجا نمی رسیدیم.

وی اظهار کرد: آنچه در مجموعه تحت امر رهبری است کسانی که می آیند کار قبلی ها را تخریب نمی کنند راه مسئولان قبلی را ادامه می دهند اخلاق حاکم است و سیاست زده نیستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر بخواهیم در سایر حوزه ها دشمن را شکست دهیم باید با هم باشیم و همت جمعی داشته باشیم کسانی که کاری می توانند انجام دهند مشارکت کنند به دولت کمک کنیم. اگر در تحریم نفتی درست عمل کنیم این شرایط برای ما یک فرصت است، این تهدید اقتصادی را می توانیم به فرصت تبدیل کنیم به شرط انکه روحیات زمان جنگ را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ملت امروز ما بهتر از گذشته هستند اما مسئولانی که ژست ثروت و خودرو و منزل ویلایی خود را می گیرند باید رویکرد خود را عوض کنند و همراه ملت باشند. باید با همان ایثار و گذشت زمان دفاع مقدس بیایند، باید نگاهمان عوض شود از مدیرانی جهادی و متعهد و دلسوز استفاده کنیم.

سردار حاجی زاده یادآور شد: برخی اشراف اطلاعاتی ایران بی نظیر است مقر جلسات دشمن را شناسایی و از فاصله ۵۷۰ کیلومتری منهدم کردیم ما قدرتمندیم و با این توانایی می توانیم در سایر حوزه ها نیز موفق عمل کنیم.

وی اظهار کرد:، امروز دشمن با تبلیغات، خود را قوی نشان می دهند، باید دست بدست هم دهیم از دولت حمایت کنیم با همکاری جوانان و نخبگان و با گذشتن از منافع شخصی و تبعیت از رهبری می توانیم سربلند باشیم، در حوزه نظامی ما گوش به فرمان رهبری بودیم و موفق شدیم و امروز هم اگر در سایر حوزه ها تابع رهبری باشیم بدون شک پیروزیم.

کد خبر 4458124

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی انقلاب اسلامی با اقتدار کامل در منطقه

ایسنا/مازندران کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حملات سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی گفت: انقلاب اسلامی با اقتدار کامل اینگونه قدرت‌نمایی می‌کند.

جواد خسروی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیچیده بودن حمله سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی در جبران حمله این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: این حمله در فضای کاملا آماده و تا دندان مسلح اسرائیل و سامانه‌های پدافندی این رژیم و کشورهای انگلیس، آلمان، آمریکا و فرانسه اتفاق افتاد.

وی افزود: نیروهای ما با یک تاکتیک خاص با پهپادهایی از نسل شاهد ۱۳۵ و ۱۳۶ سامانه‌های رژیم را در هم ریختند و آنها توان ردیابی نداشتند و موشک‌ها در پایگاه‌های حساس رژیم صهیونیستی فرود آمد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه ایران هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم نوردید، گفت: تمام آزادگان جهان چشم امیدشان به ایران و نیروهای ما است.

خسروی با تاکید بر اینکه امروز مشروعیت کامل مقابله با رژیم صهیونیستی را خود آنها برای ایران ایجاد کردند، یادآور شد: امروز آمریکا و اروپا اگر مواضعی در محکومیت می‌گیرند ملت خودشان هم این‌را باور ندارند.

وی خاطر شان کرد: حمله دو شب قبل به سرزمینهای اشغالی وعده صادق سپاه بود که به تحقق رسید و در حقیقت حرکتی در مسیر شتاب سقوط نظام استکباری با پیش قراولی اسرائیل جنایتکار بود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی در اقتدار کامل و با همه دشمنانی که در خارج دارد اینگونه قدرت‌نمایی می‌کند.

خسروی ادامه داد: نگاه پدیدارشناسانه نگاه مبتنی بر منطق موقعیت به ما می‌گوید ایران در این وضعیت حرکت بسیار عظیمی را انجام داد و جهان را در مسیر ظهور آقایی قرار داد که ریشه ظلم را به زودی خواهد کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت در عرصه نظام بین الملل است
  • قدرت‌نمایی انقلاب اسلامی با اقتدار کامل در منطقه
  • اقتدار ایران اسلامی با تلفیق قدرت نظامی، دفاعی و معنوی
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • اقدام سپاه علیه صهیونیست‌ها نشان دهنده قدرت ایران اسلامی است
  • استاندار بوشهر:اقدام سپاه علیه صهیونیست‌ها نشان دهنده قدرت ایران اسلامی است
  • اقدام سریع سپاه علیه صهیونیست‌ها، نشان دهنده قدرت ایران است
  • انسداد مرزهای شرق کشور با قدرت در حال انجام است