Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد کوچکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان یکی از اهداف اصلی این نهاد است، گفت: کمک معیشت به منظور رفع بخشی از مشکلات مددجویان ماهانه به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در قالب طرح مددجویی شامل زنان سرپرست خانوار، ایتام، سالمندان، از کار افتادگان به علت بیماری هستند، افزود: ۶۸ میلیارد و ۶۹ میلیون تومان کمک معیشت به ۵۴ هزار و ۱۰۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران در شش ماه نخست امسال پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچکی گفت: علاوه بر پرداخت کمک معیشت به مددجویان خدماتی مانند درمانی، تحصیلی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه جهیزیه، وام کارگشایی، آموزش‌های فنی وحرفه‌ای وپرداخت تسهیلات اشتغال زایی ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: ۷۶ هزار و ۴۹ خانوار در مازندران زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند و از این تعداد ۵۴ هزار و ۱۰۵ خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/ م

هزینه ۶۸ میلیارد تومانی کمک معیشت به مددجویان مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در ارتباط مستقیم با رئیس محترم جمهور بیش از ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد میکن مددجویی در سراسر کشور عصر دوشنبه به بهره برداری رسید که از این مجموع ۶۷۰ واحد تحویل مددجویان استان شد.

جاسم محمدی فارسانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: بنابر دستور ریاست جمهور در سال گذشته مبنی بر احداث مسکن برای تمامی مددجویان ساکن روستاها (دارای شرایط)، قراردادهای ثمربخشی انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه افزود: قراردادها با قرارگاه امام حین مجتبی علیه السلام، بسیج سازندگی، سپاه پاسداران و بنیاد مستضعفان منعقد شد.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن جهت پرداخت تسهیلات نیز صورت گرفت.
محمدی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در سال جاری بتوانیم زمینه خانه دار شدن تمامی مددجویان ساکن روستاها را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: همچنین ۱۲۰۰ مددجو در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این مجموع برای ۳۰۰ مددجو تعیبن پروژه انجام شده است که انشاالله کمک بلاعوض و تسهیلات برای این مددجویان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6079311

دیگر خبرها

  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • مشارکت میلیاردی شهروندان گیلانی در پرداخت زکات فطره
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد