Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@14:02:32 GMT

تخلف یک راننده به پای مدیریت شهری گذاشته نشود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۱۸۲

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی پور تاکید کرد: سهل انگاری یک راننده در مرگ یک پاکبان نباید به پای مدیریت شهری گذاشته شود.

اسماعیل حاجی پور در حضور سرپرست و مدیران شهرداری با ابراز تاسف از ضایعه درگذشت یک پاکبان گفت: گاهی می بینم کاری که دیگران انجام می دهند، ما به خود نسبت می دهیم. راننده ای که حواس پرت بوده و بی‌احتیاطی کرده و اول گاری پاکبان را از بین می برد و سپس پاکبانی را که اتفاقا ملبس به لباس شبرنگ هم بوده، زیر می گیرد و از بین می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  عضو شورای شهر رشت افزود: اگرچه حادثه تلخی است ولی خودمان را زیر سئوال نبریم. درست است که شرکت‌های طرف قرارداد با شهرداری ایرادهایی دارند اما به گونه ای رفتار نشود که انگیزه کارهای مثبت از بین برود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری مدیریت شهری راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌های استان خوزستان بازنگری شود

شاه ولی مدیرکل امور شهری و شورا‌ها استانداری خوزستان گفت: مدیریت پسماند‌های شهری از مهمترین الویت‌های است که وفق مصوبه کارگروه ملی پسماند کشور باید ظرف مدت ۳ ماه طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌های استان خوزستان بازنگری شود. باید شهرداری‌ها اقدام لازم را بعمل آورند.

فرهادقلی نژاد معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاطت محیط زیست استان خوزستان گفت: مدیریت پسماند‌ها باید وفق قانون مدیریت پسماند از سوی متولیان با جدیت پیگیری گردد.

ا و می گوید: طرح جامع مدیریت انواع پنج گانه پسماند استان خوزستان در شورای برنامه ریزی استان و کارگروه ملی پسماند کشور مصوب گردیده است و تدوین طرح جامع مدیریت استان خوزستان نقشه راه مدیریت انواع پسماند استان خوزستان خواهد بود.

 طرح جامع مدیریت پسماند یکی شهر‌های یکی از شهر‌های استان خوزستان بررسی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • تخلف در ساخت و ساز شهری در قم
  • ◄ فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
  • دارایی‌های مختلف شهرداری بورسی می‌شوند
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • افزایش ۴۰ درصدی ‌کرایه‌های ‌‌حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر
  • طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌های استان خوزستان بازنگری شود
  • آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد