Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:04:12 GMT

ایده‌های محصول محور فن بازار ملی سلامت معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۱۹۰

ایده‌های محصول محور فن بازار ملی سلامت معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، در بخش مسابقه دانشجویی چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت ۲۵ تیم از ۲۱ دانشگاه علوم پزشکی کشور شرکت کردند.

دانشجویان در قالب گروه‌های ۵ تا ۶ نفره به همراه سرپرست خود به رقابت و حل مسئله در یک فضای مجازی برای یک مدل کسب‌وکار بر اساس نرم‌افزار طراحی‌شده پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش ایده های محصول محور نیز در مرحله اول بیش از ۱۰۰ طرح در بخش فراخوان ایده‌های محصول محور به دبیرخانه همایش و فن بازار ملی سلامت ارسال‌ شده بود که پس از بررسی و داوری اولیه ۱۸ ایده برتر برای رقابت نهایی در روز دوم همایش به رقابت پرداختند.

درنهایت در هر بخش یک تیم مقام اول، دو تیم مقام دوم و سه تیم مقام سوم را کسب کردند.

جایزه تیم اول مبلغ ۵۰ میلیون ریال، تیم دوم ۳۰ میلیون ریال و تیم سوم ۲۰ میلیون ریال بود که علاوه بر آن به ایده‌های برتر مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال گرنت کسب‌وکار نیز تعلق گرفت.

برگزیدگان فراخوان ایده‌های محصول محور: رتبه اول: دستگاه فیزیوتراپی گوارشی یا کمربند یبوست و نفخ شکم/ مصطفی جعفری، رتبه دوم: SPR/ مهسا سلیمانی، رتبه دوم: نانواسپیرونولاکتون برای درمان آکنه/ حمیدرضا کلیدری، رتبه سوم: تولید پاکت و ظروف یک‌بارمصرف زیست‌تجزیه‌پذیر با استفاده از برگ درختان/ راضیه تقی‌زاده، رتبه سوم: اپلیکیشن پذیرش ۲۴/ محمدابراهیم قانع، رتبه سوم: تهیه آنتی A۱ از دانه گیاهی/ فرشته ال‌صاحب‌فصول

برگزیدگان مسابقه دانشجویی: تیم اول: بازی نو؛ علوم پزشکی اراک به سرپرستی دکتر سیدحامد میرحسینی، تیم دوم: پرتو زندگی؛ علوم پزشکی فسا به سرپرستی احمدرضا نبئی، تیم دوم: تیته؛ علوم پزشکی تهران به سرپرستی دکتر علی‌محمد مصدق‌راد، تیم سوم: گیلان؛ علوم پزشکی گیلان به سرپرستی مجتبی هدایتی، تیم سوم: ریلکس؛ علوم پزشکی اصفهان به سرپرستی میمنه جعفری، تیم سوم: دکتر هانس؛ علوم پزشکی تبریز به سرپرستی دکتر کیهان‌ور.

کد خبر 4458192

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران فن بازار فناوری سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سه شنبه بیست و هشتم فروردین طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵  در ساعت۱۶:۳۵ مبنی تصادف دو خودروی سواری تویوتا هایلوکس با پراید۱۱۱ در محور خرمشهر به اهواز ،۳۰ کیلومتری، بلافاصله سه تیم امدادی از نزدیکترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.

در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

همچنین در این حادثه یک مرد ۳۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • (تصاویر) دنزا زد ۹ جی تی؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • نقش گیاهان خوراکی طبیعی و دارویی در سلامت
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت