Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@06:30:47 GMT

تشییع پیکر پدر شهیدان قاسم‌پور در شاهرود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۲۴۷

تشییع پیکر پدر شهیدان قاسم‌پور در شاهرود

پیکر پدر شهیدان قاسم‌پور در شاهرود تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، با حضور انبوه مردم شهیدپرور شاهرودی پیکر مرحوم حاج غلامرضا قاسم پور پدر شهیدان ابراهیم و عباس قاسم پور  در روستای مغان شاهرود تشییع و در آرامگاه ابدیش در قطعه ایثارگران آرامستان شاهرود خاکسپاری شد.

 

مرحوم حاج غلامرضا قاسم پور پدر بزرگوار دو شهید والامقام به نام‌های ابراهیم و عباس و عموی گرانقدر شهیدان علی اکبر و علی اصغر قاسم ‌پور بود که روز بیستم آبان به فرزندان شهید خود پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پدر بزرگوار شهید خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و به مدت 30 ماه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشت.

 

شهید ابراهیم قاسم پور بسیجی تیپ 17 علی ابن ابیطالب بود که در تاریخ دوم بهمن ماه سال 1361 در عملیات پدافندی در منطقه تنگه چزابه و در سن 23 سالگی به شهادت رسید .

 

شهید عباس قاسم پور نیز دیگر فرزند بزرگوار شهید حاج غلامرضا قاسم پور و بسیجی گردان کربلای تیپ 21 بود که وی نیز در روی بیست و یکم بهمن ماه سال 1364 و در سن 18 سالگی در عملیات والفجر یک در جزیره بوارین لباس شهادت بر تن کرد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان اردبیل خوزستان هفته کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد نشست خبری قرآن محور یه کیه تی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی اختتامیه جشنواره کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پدر شهید امیر جدیری در تبریز

امیر جدیری نام‌آوری از گزارشگران دوران دفاع‌مقدس بود که سال ۱۳۴۶ در تبریز متولد و ۱۶ مهرماه سال ۱۳۶۱ در جبهه «رقابیه» به شهادت رسید و پیکر پاکش در کنار شهدای تبریز به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • تشییع پدر شهید امیر جدیری در تبریز
  • مراسم تشییع مادر شهیدان روحبخش در مشهدالرضا
  • تشییع پدر شهیدان موسوی فرد در اندیمشک
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی
  • عباس قادری در دیدار با ابراهیم رئیسی (عکس)
  • دیدار ابراهیم رئیسی با عباس قادری (عکس)