Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۱۸۹ توزیع کننده اینترنتی داروی تقلبی در استان دستگیر شدند که بیش از ۲۵ درصد از افرادی که همکاری داشتند خانم بودند.

 به گزارش قدس آنلاین، سردار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح بین المللی مبارزه با فروش دارو در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پیام رسان داخلی و خارجی مشخص شد، سودجویان فضای سایبری بیشترین فروش دارو آنلاین خود را در بستر اینستاگرام و تلگرام بفروش رسانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود:  پلیس فتا استان خراسان رضوی بیش از ۱۸۹ متهم زن و مرد را شناسایی و از متهمان داروهای تقلبی و جعلی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف کرد.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: داروهای کشف شده از متهمان انواع قرص‌ها و شربت‌های لاغری و انواع روغن‌ها مانند روغن خراطین، روغن شترمرغ، روغن ارگان و روغن زالو و لوازم بهداشتی بوده است.

سردار «محمدکاظم تقوی»   افزود: از آنجایی که تهیه هرگونه دارو و لوازم پزشکی مستقیم با سلامتی فرد و جامعه در ارتباط بوده و باید به تایید وزارت بهداشت و درمان پزشکی و تحت نظارت سازمان غذا و داروی کشور باشد، بنابراین شهروندان و کاربران محترم فضای سایبری خرید هرگونه دارو و لوازم پزشکی را از داروخانه و اماکن مجاز فروش دارو تهیه کنند تا دست کلاهبرداران و فرصت طلبان فضای سایبر را از رسیدن به مقاصد شوم کلاهبردارانه کوتاه کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه فروش دارو یا ابزار پزشکی به صورت اینترنتی یا میزبانی خدمات اینترنتی و واگذاری درگاه بانکی به فروشندگان داروی اینترنتی ممنوع بوده و پیگرد قانونی را در برخواهد داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران

  پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان

به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بامداد امروز با  اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم خانگی در خیابان شهید رجایی شهر فریمان با سامانه‌ ۱۲۵، یک دستگاه خودرو از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

نیکومنش افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند که با در خواست نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ نیز به محل حادثه اعزام شد تا از سرایت آتش به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به این که این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه آتش گسترش یافته بود و خسارات کلی به این فروشگاه وارد شد.

دیگر خبرها

  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • کشف محموله دارو در زابل
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • «متفورمین» پرفروش‌ ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • «متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • چرا اولین داروی آلزایمر فروش نرفت؟
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود