Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور معرفی برترین و پر مخاطب‌ترین کتاب‌های موجود در مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) قوچان نمایشگاهی با عنوان «۴۵ نوشته برتر» در محل تالار گردش کتاب بانوان این مجتمع برگزار شد.

 به گزارش قدس آنلاین،بهرام هراتی؛ رئیس مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا(ع) قوچان با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه ۴۵ اثر که از سوی مراجعان بیشترین درخواست را برای مطالعه داشته است، از ۲۰ الی ۲۴ آبان ماه در معرض بازدید عموم علاقه مندان و مراجعان کتابخانه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی «کودک زیبای من؛ اثر اعظم قاسمی»، «قانون در طب؛ اثر شیخ الرئیس ابوعلی سینا»، «چگونه جوان بمانیم؛ اثر مایکل اف. رویزن»، «نسخه های گیاهان شفا بخش حجامت و درمان های سنتی؛ اثر محمد رضا امینی»، «یک روز را ۳۶۵ بار تکرار نکنیم؛ اثر مسعود لعلی»، «داستان های اساطیری شاهنامه؛ اثر فلورطالبی»، «باغ سبز گفتارهایی درباره شمس و مولانا؛ اثر محمد علی موحد»، «سوپ جوجه برای تقویت روح زنان؛ اثر جک کنفیلد» را برخی از آثاری عنوان کرد که در این نمایشگاه برای بازدید قرار داده شده است.
همچنین «شفای زندگی؛ اثر لوییز هی»، «قصه های قرآنی؛ اثر حسین حسینی»، «رمز و رازهای windows ۸ & ۸.۱ ؛ اثر مهدی آرزومندی»، «تاریخ انبیا از خلقت آدم تا رحلت پیامبر؛ اثر محمد جواد مولوی نیا»، «ده گفتار؛ اثر مرتضی مطهری»، «گفتگو با خدا؛ اثر نیل دونالد والش» برخی دیگر از آثار موجود در این نمایشگاه بود که وی بدان اشاره داشت.
هراتی تصریح کرد: این نمایشگاه هر روز از ساعت ۸ لغایت ۱۹ در محل تالار گردش کتاب بانوان مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) قوچان برپا است و علاقه مندان می توانند از آن بازدید نمایند.
رئیس مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا(ع) قوچان گفت: این مجتمع زیر نظر سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، با میزبانی از برنامه‌های فرهنگی مختلف و برگزاری نمایشگاه های مناسبتی در مسیر اشاعه فرهنگ و سیره رضوی، ایجاد شور و نشاط معنوی، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ارائه خدمات گوناگون فرهنگی به مردم این شهرستان فعالیت می‌کند.

منبع:آستان نیوز

  پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آستان قدس رضوی مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر

مریم هنرجو گفت: در سال گذشته اهداکنندگان دانایی ۱۷۹۴ کتاب به این کتابخانه اهدا کردند و سالی خوب در سنت حسنه وقف را رقم زدند.

او با بیان اینکه این کتابخانه با اجرای ۱۶۰ برنامه فرهنگی توانست میزبان علاقمندان به کتابخانه شود، گفت: در حال حاضر این کتابخانه دارای ۱۴۶۶ عضو فعال با حدود ۱۴ هزار و ۶۰۰ نسخه کتاب است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • قصه های به زبان ساده برای بچه ها در ماه رمضان
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • نمایشگاه صنایع‌غذایی و سوغات محلی سیستان در شهرستان هیرمند برگزار شد
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب