Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:22:06 GMT

تفویض اختیاری دیگر در ساختمان وزارت نفت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۲۹۸

تفویض اختیاری دیگر در ساختمان وزارت نفت

بعد از آنکه مدیرعامل شرکت ملی نفت روز گذشته اختیارات قانونی خود را تفویض کرد، صبح امروز این اتفاق در ساختمان شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز رخ داد و مدیرعامل این شرکت نیز اختیاراتش را تفویض کرد.

به گزارش ایسنا، رضا نوروززاده، اختیارات مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی را به حسین ابویی مهریزی، معاون مدیرعامل این شرکت تفویض کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به الزام اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که رضا نوروززاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی را نیز شامل می‎شود، وی تا تعیین مدیرعامل جدید، اختیارات مربوطه را تفویض کرده است.

بر این اساس روز گذشته نیز علی کاردر، اختیارات قانونی مدیرعامل شرکت ملی نفت را به محسن پاک‌نژاد تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید برای این شرکت تفویض کرد. قانون منع به کارگیری بازنشستگان که ۲۴ شهریورماه جاری برای اجرا ابلاغ شد و حدود یک هفته دیگر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران قانون منع بکارگیری بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سود ده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و انشاالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

کد خبر 6092166

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس