Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این دیدار نعمت اله دهیار روستای مقیم آباد گفت: ساخت مدرسه6 کلاسه یکی از اهداف ما در روستا است و با تعامل و همکاری خیرین بتوانیم قدمی در ایجاد این مدرسه که نیاز روستا می باشد برداریم.

همچنین در این دیدار اعرابیان عضو شورای اسلامی روستا نیز  ضمن تشکر از مساعدتهای بخشدار بر ادامه روند فعلی  بر تعامل هرچه بیشتر با خیریین و آموزش پرورش تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو در خصوص تأمین بودجه از طرف خیرین و آموزش پرورش جهت ساخت مدرسه اظهار کرد:  بدلیل اهمیت بحث آموزش و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم بخصوص مردم روستای کمتر توسعه یافته مقیم آباد از هیچ کمک و مساعدتی پیرامون این موضوع دریغ نخواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه خدمات رسانی خدمت رسانی شورای اسلامی مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ ابراهیمی، هدف از این دیدار را قدرشناسی از این مادر شهیدان در پرورش فرزندانی انقلابی بیان کرد وگفت: علاوه بر تقدیم فرزندان خود به انقلاب اسلامی، در زمره خیران مدرسه ساز نیز قرار گرفته اند و منزل خود را وقف مدرسه سازی کرد تا با فروش آن مدرسه‌ای در شهرستان ساخته شود.
وی افزود: این مادر شهید با ایثار و ازخودگذشتگی، بازهم ثابت کرد که خانواده‌های شهدا همیشه در صحنه حضور دارند و پشتیبان این انقلاب هستند.
شهید محمدعلی یزدان، سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در منطقه شلمچه و شهید مهدی یزدان، سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است